וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביילור זכתה באליפות המכללות אחרי 70:86 מוחץ על גונזאגה בגמר

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 10:02

הברס לא התחשבו בחלומות העונה המושלמת של הבולדוגס והנחילו להם הפסד ראשון דווקא בגמר טורניר המכללות. ג'רד באטלר כיכב עם 22 נקודות והעניק לביילור אליפות ראשונה בתולדותיה

שחקני מכללת ביילור דביון מיטשל, מארק ויטאל. AP
דרסו מהרגע הראשון. דביון מיטשל חוגג/AP

גמר טורניר המכללות שהפגיש הלילה (בין שני לשלישי) את ביילור וגונזאגה עימת את שתי הקבוצות הטובות ביותר העונה והבטיח לספק קרב גדול, אבל בסופו של דבר קיבלנו עוד תצוגה חד צדדית של הברס, שמחצו 70:86 בדרך לאליפות ראשונה בתולדותיהם, אחרי שהופעתם היחידה עד כה בגמר היתה ב-1948.

הבולדוגס, שהעפילו לגמר בזכות שלשה מטורפת של ג'יילן סאגס עם הבאזר בחצי הגמר מול UCLA, חלמו להפוך לקבוצה הראשונה מאז אינדיאנה ב-1976 שסוגרת עונה מושלמת כשהגיעו לגמר במאזן מדהים של 0:31. אלא שבדומה לאינדיאנה סטייט של לארי בירד ב-1979 הם נעצרו דווקא בגמר, בו ספגו מהלומה כואבת.

סקוט דרו מאמן מכללת ביילור. Darron Cummings, AP
אליפות מתוקה אחרי 18 שנה בתפקיד. סקוט דרו/AP, Darron Cummings
קורי גיספרט, ג'יילן סאגס שחקני מכללת גונזאגה. AP
קריסה דווקא ברגע האמת. ג'יילן סאגס וקורי גיספרט/AP

ביילור, שסיימה עונה מדהימה משלה במאזן 2:28 אחרי שניצחה בקלות בכל משחקיה בריקוד הגדול, הסתערה על יריבתה מהפתיחה וברחה ל-0:9 אחרי פחות משלוש דקות. מארק פיו הזעיק פסק זמן וניסה להעיר את שחקניו, אבל הירוקים המשיכו לדרוס והגדילו את הפער ל-10:29 אחרי 10 דקות.

דרו טים התעורר ראשון וסייע לזאגס לצמק ל-47:37 בהפסקה, אבל גם אחרי שסאגס נכנס לעניינים הפער לא ירד מתחת ל-58:49, ודביון מיטשל הנהדר הוביל ריצה מחודשת של הברס בדרך ל-53:73 עשר דקות לסיום, שלמעשה הכריעה את המשחק.

באטלר, שהוכתר לשחקן המצטיין של הטורניר, סיים עם 22 נקודות (כולל 4 מ-9 מחוץ לקשת) ו-7 אסיסטים, מייסאו טיג הוסיף 19 נקודות גדולות ודביון מיטשל, היחיד מקבוצתו שמועמד להיבחר בסיבוב הראשון בדראפט הקרוב, תרם 15 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. את גונזאגה, שהובסה למרות שקלעה ב-51% מהשדה, הוביל סאגס עם 22 נקודות, טים וקורי קיספרט תרמו 12 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully