וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע מופתעים מהכעס של ואן לוון ומודים: "זה לא סגל לאליפות"

4.4.2021 / 7:04

בקבוצה הגיבו לאמירות של מאמן מכבי תל אביב: "שכל אחד יתעסק בקבוצה שלו". הסגל יעבור חריש עמוק, אבל הפנים למשחק הקריטי באשדוד

תקציר ה-1:2 של מכבי תל אביב על הפועל באר שבע/ספורט1

רגשות מעורבים בהפועל באר שבע אחרי ההפסד 2:1 אמש (שבת) למכבי תל אביב. מצד אחד מרגישים במועדון שמכבי תל אביב נלחצה בדקות האחרונות, בזבזה זמן וחששה משוויון הודות לדקות טובות בעיקר של המחליפים במחצית השנייה. מצד שני מבינים במועדון שיהיה צורך בעונה הבאה בהרבה עבודה ומאמץ כדי לבנות משהו יותר מוצלח אם רוצים לחזור למאבק האליפות.

"זה לא סגל לרוץ איתו לאליפות", אמר אמש גורם בקבוצה. "צריך לבצע חריש משמעותי ובעיקר להביא שחקנים שייצרו שערים. כדי לזכות באליפות, צריך עוד חמישה שחקנים משמעותיים בתפקידי מפתח".

חאתם עבד אלחמיד, מריאנו באריירו, תומר יוספי, שחקני הפועל באר שבע. אריאל שלום
בבאר שבע לא הבינו את הטענות של ואן לוון כלפי אלחמיד (מימין)/אריאל שלום

עיקרי הדברים

  • בהפועל באר שבע מודים: "זה לא סגל לרוץ איתו לאליפות, צריך חריש עמוק"
  • בקבוצה לא הבינו את הכעס של ואן לוון: "שכל אחד יתעסק בקבוצה שלו"
  • שביעות רצון מהחזרה של באריירו. דריכות לקראת המשחק החשוב מול אשדוד

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב: בלקמן עשוי להמשיך בהרכב במשחק העונה, יונתן כהן יחזור?

לכתבה המלאה

בהפועל באר שבע לא הבינו על מה יצא קצפו של מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון שהתלונן בסיום המשחק נגד מאמן הפועל באר שבע רוני לוי ונגד שיתופו של חאתם עבד אלחמיד אחרי ששוחרר מהנבחרת. "שכל אחד יתעסק בקבוצה שלו", אמר גורם בקבוצה על הדברים של ואן לוון. "זכותו של רוני לדבר עם השופט כל עוד זה במסגרת המותר. לגבי אלחמיד? הוא עשה צילום ביום שני ונצטווה למנוחה מלאה של יומיים, אז איך בדיוק הוא יכול היה לעזור לנבחרת ישראל במצבו? זה שהוא שוחרר מהנסיעה למולדובה, לא צריך להשבית אותו ממשחק ליגה כאן כמה ימים אחרי כן".

בקבוצה שמחו על החזרה המוקדמת והמפתיעה של מריאנו באריירו שהיה נדמה בתחילה שייעדר עד סוף העונה ובכל זאת הצליח להתגבר על הפציעה בעצם הבריח וחזר לשחק כבר אמש כמחליף.

שגיב יחזקאל שהיה טוב וכבש את השער המצמק, יעדר מול מ.ס. אשדוד מחרתיים במשחק שהופך להיות סופר חשוב אם באר שבע רוצה עדיין את הכרטיס לאירופה. "אשדוד קבוצה טובה מאוד. המשחק הזה מולם הוא על שש נקודות", חידד אמש רוני לוי את העובדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully