וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בלקמן סתם הרבה פיות, יונתן כהן יחזור בחיפה?

4.4.2021 / 6:24

החלוץ המושמץ הרוויח את אמון האוהדים אחרי הצמד החשוב מול באר שבע, ועשוי לקבל קרדיט גם במשחק העונה בשלישי. בלטקסה נתן לואן לוון חומר למחשבה, יונתן כהן יערוך אימון מלא, השחקנים מתגאים: "היה חשוב מאוד לבוא למשחק ביתרון בטבלה"

תקציר ה-1:2 של מכבי תל אביב על הפועל באר שבע/ספורט1

אם מכבי תל אביב תזכה באליפות גם העונה, אוהדיה יצטרכו לזכור את הערב שחוו אמש (שבת) בבלומפילד ובעיקר לתת קצת יותר קרדיט לניק בלקמן. אם מחפשים תואר לחלוץ מכבי תל אביב, "המושמץ" בהחלט יכול להתאים ובהרבה מקרים שלא בצדק. בלקמן כבר זמן רב בקבוצה בשתי קדנציות שונות והוא לא זוכה לכבוד רב.

יתרה מכך, בכל פעם שאוהדי הקבוצה רואים שהוא עולה בהרכב, רבים מהם מגיבים באי נוחות. אמש מול הפועל באר שבע קיבל בלקמן את חולצת ההרכב מפטריק ואן לוון אחרי שאלכסנדר פשיץ' היה מורחק. מאמן מכבי תל אביב העדיף את בלקמן על איתי שכטר וקיבל ממנו שני שערים שניצחו עבור מכבי תל אביב את המשחק. "אני תמיד בטוח ביכולת שלי לסייע לקבוצה", אמר אמש בלקמן שעשוי לקבל אשראי מואן לוון ולפתוח גם מחרתיים במשחק העונה מול מכבי חיפה. זהות החלוץ מול מכבי חיפה תהיה אחת השאלות המשמעותיית לקראת המפגש.

בהתקפה בלקמן הוציא לפועל אמש, דור פרץ ואנריק סבוריט היו כרגיל מצויינים, אבל שחקן נוסף של מכבי תל אביב שרשם אמש משחק מצוין הוא מתן בלטקסה. מרבית פעולות ההגנה שלו היו מוצלחות והוא מסומן במכבי תל אביב כבלם שיקבל הרבה מקום בעתיד אחרי שאיתן טיבי יילך וידעך. טיבי קיבל אמש מנוחה מואן לוון. בניגוד לדור פרץ שפתח בהרכב ושיחק את כל 90 הדקות לא כולל תוספת זמן, טיבי קיבל מנוחה מואן לוון אחרי שפתח בשלושת משחקי נבחרת ישראל. ואן לוון יתלבט רבות לקראת מכבי חיפה מחרתיים אם להמשיך עם בלטקסה בהרכב אחרי שהיה מצוין אמש.

ניק בלקמן, אבי ריקן שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
"המושמץ" סיפק תשובה מוחצת. בלקמן חוגג/אריאל שלום

עיקרי הדברים

  • ניק בלקמן המושמץ כבש צמד קריטי, ונתן לאוהדי מכבי תל אביב חומר למחשבה
  • אחרי הצמד, בלקמן עשוי להמשיך בהרכב במשחק העונה מול מכבי חיפה בשלישי
  • גם מתן בלטקסה שרשם יכולת טובה מועמד לפתוח על חשבון טיבי מול הירוקים
  • ההפתעה של הצהובים: יונתן כהן מחכה לערוך אימון מלא ועשוי להיכלל בסגל
  • נמשכות השיחות עם דור פרץ על הארכת חוזה, אבל עדיין אין הסכמות סופיות

ממש כמעט באותה השנייה בה ניק בלקמן כבש את השני שלו אמש, נשמעה שריקת הסיום למשחק בין מכבי חיפה למכבי פתח תקווה בתוצאת תיקו שעשתה שירות גדול למכבי תל אביב. "החזרנו את המצב בפסגה למה שהיה", אמר אמש שחקן בקבוצה. "רצינו לבוא למשחק מול מכבי חיפה עם יתרון בטבלה, אפילו שיהיה רק נקודה אחת. זה חשוב מאוד".

מי שעשוי להפתיע ולחזור לסגל הוא יונתן כהן שהיום יערוך אימון מלא עם חבריו. כהן התאמן בשבוע שעבר כמעט בצורה מלאה, אבל רק היום יעשה טסט לעצמו ויוודא שהוא סיים עם הפציעה הארוכה בשריר הארבע ראשי.

נמשכות השיחות בין מכבי תל אביב לדור פרץ, אך הצדדים עדיין לא הגיעו למתווה מוסכם שישאיר את פרץ בוודאות במכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully