וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "היו החמצות שלא ראינו הרבה זמן, ינקו תפס יום"

מאמן הירוקים מרוצה מהיכולת של שחקניו ומוכן למשחק העונה: "אם נעשה את הדברים נכון, ננצח בשלישי". לוזון: "ינקו בטוח שווה נבחרת"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט 1

אכזבה עצומה נרשמה הערב (שבת) בקרב שחקני ואנשי מכבי חיפה לאחר שהירוקים נפרדו ב-1:1 ממכבי פתח תקוה. הקבוצה של ברק בכר פתחה היטב את המשחק ושלטה בו ללא עוררין עד שער היתרון שכבש לזכותה צ'ארון שרי (19), אך המארחת החמיצה ללא הפסקה ונענשה כשספגה את שער השוויון מליאל עבדה. המארחת לא הצליחה להכניע את אריק ינקו שנתן משחק ענק והשאיר נקודה אצל הקבוצה של גיא לוזון. קצת פחות מחודש לאחר שרשמה מולה הפסד ביתי ראשון ואיבדה את הפסגה, שוב הפסידה מכבי חיפה נקודות יקרות בבית מול המלאבסים.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר בסיום: "אני חושב שלמרות שהתוצאה היא לא טובה מבחינתנו, עשינו את הדברים נכון. היו פה החמצות שלא ראיתי הרבה זמן, גם ינקו תפס יום. לא עשינו דברים מפאניקה, עשינו מה שצריך אבל לא ניצחנו בכלל חוסר מזל. קבלת ההחלטות בחלק האחרון לא תמיד הייתה טובה, יכולנו לפרגן יותר, אבל כשקבוצה מגיעה למצבים ושיחקה טוב אני לא יכול לבוא אליהם בטענות. יש עוד דרך לעבור ולא אמרנו את המילה האחרונה. אנחנו צריכים להמשיך בדברים הטובים שעשינו היום". המאמן התייחס למפגש עם מכבי תל אביב במחזור הבא: "נכון שזה משחק עונה, אבל אם נעשה את הדברים נכון ננצח גם ביום שלישי".

עופרי ארד: "ברור שאנחנו מתבאסים על הנקודות האלו, לפעמים הכדור לא נכנס. אריק ינקו נתן משחק גדול, אבל היינו צריכים לקחת את שלוש הנקודות".

על המפגש מול מכבי תל אביב: "מבינים את חשיבות המשחק. הקהל מאוד רעב, אני מבטיח שנעשה הכול כדי לנצח אותם ונראה מה יהיה".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הירוקים שוב איבדו נקודות יקרות מול המלאבסים. בכר/מאור אלקסלסי
מאמן מכבי פתח תקוה, גיא לוזון. מאור אלקסלסי
שוב עשה את זה לירוקים. לוזון/מאור אלקסלסי

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון: "ינקו הוא איש המשחק וכל הכבוד לו על כך. הגענו לפה כדי לקחת נקודות. במחצית השנייה מכבי חיפה תקפה יותר והגיעה להזדמנויות ואנחנו לא ניצלנו את זה כדי לעקוץ. מכבי פתח תקוה עוד לא אמרה את המילה האחרונה. המטרה שלנו היא לקחת כמה שיותר נקודות ולנצח כמה שיותר בפלייאוף, לפעמים נצליח ולפעצמים לא. אריק ינקו שווה בטוח זימון לנבחרת".

אריק ינקו איש המשחק אמר אחריו: "מתחילת העונה אני חושב שאני מציג יכולת גבוהה וזה נראה במספרים שלנו ואני חושב שמגיע לי זימון לנבחרת. אני בא לעשות את העבודה שלי בכל משחק".

"אנחנו מבינים שאנחנו יכולים להכריע את זהות האלופה. באים לכל משחק לתת את שלנו ולא מעניין אותנו מהיריבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully