וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "המחצית הראשונה שלנו הייתה אדירה, אנחנו במומנטום"

עודכן לאחרונה: 3.4.2021 / 19:56

מאמן ריאל היה מרוצה אחרי ה-0:2 על אייבר, קורטואה: "הרוח השפיעה עלינו במחצית השנייה". בנזמה במקום ה-4 בטבלת הכובשים

זינדין זידאן ריאל מדריד. רויטרס
ריאל תגיע מוכנה לליברפול. זידאן/רויטרס

ריאל מדריד השיגה הערב (שבת) ניצחון ליגה שלישי ברציפות עם 0:2 ביתי מול אייבר. מרקו אסנסיו (41) וקארים בנזמה (73) כבשו וסידרו לבלאנקוס עלייה אל המקום השני, לפחות עד המשחק של ברצלונה מול ריאל ויאדוליד ביום שני.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. Angel Martinez, GettyImages
כבש במשחק שביעי ברציפות. בנזמה/GettyImages, Angel Martinez

* קארים בנזמה כבש במשחק שביעי ברציפות בכל המסגרות במדי ריאל מדריד.

* בנזמה הפך לכובש הרביעי בתולדות ריאל מדריד בלה ליגה עם 187 שערים. הוא עקף את קרלוס סנטיאנה ורק כריסטיאנו רונאלדו (311), ראול (228) ואלפרדו די סטפנו (216) כבשו יותר ממנו.

* ריאל מדריד לא קיבלה פנדל ב-23 משחקי הלה ליגה האחרונים.

מרקו אסנסיו ריאל מדריד. רויטרס
מתחיל להיכנס לכושר. אסנסיו/רויטרס

מאמן ריאל זינדין זידאן אמר: "אנחנו מרגישים טוב מאוד. המחצית הראשונה שלנו הייתה אדירה. שלטנו במשחק ויצרנו המון מצבים. השינויים שעשינו היום לא הורגשו. אנחנו בשני מפעלים והולכים לתת הכול כדי לזכות בשניהם. אנחנו במומנטום טוב, התוצאות האלה חשובות כדי להישאר בחיים בשני המפעלים". המאמן הצרפתי החמיא לאסנסיו ואמר: "אני שמח בשבילו. השערים מעניקים לו ביטחון ואנרגיה. הוא בכושר טוב כמו כל חבריו בקבוצה. הוא שחקן טוב ואנחנו יודעים את זה. הוא עובד קשה". כשנשאל לגבי פדריקו ואלוורדה והזאר אמר זיזו: "היום לא יכולנו להשתמש בהם, אבל כמו תמיד אנחנו צריכים לחכות. אנחנו מקווים שהם יהיו איתנו ביום שלישי".

מרקו אסנסיו אמר אחרי המשחק: "אני מנסה לנצל את המצבים שאני מקבל והשערים נכנסים לי עכשיו, לפני כן הם לא נכנסו. שיחקנו די טוב ונמשיך להשתפר".

שוער ריאל טיבו קורטואה: "אנחנו שמחים. המחצית הראשונה הייתה טובה, אבל במחצית השנייה הרוח הקשתה עלינו קצת. לשמור על רשת נקייה היה חשוב. אנחנו מגיעים עם ביטחון למשחק מול ליברפול ביום שלישי. אייבר עברה לשחק עם שני חלוצים ושיחקה על כדורים ארוכים אז הרוח עזרה להם. הצלחנו להתמודד עם זה. כמעט ספגתי כשלוקאס ואסקס מסר לי, אבל הצלחתי להגיב בזמן. חבל שאנחנו לא יכולים לסמוך על אדן הזאר וסרחיו ראמוס, אבל אנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים לנצח בכל משחק כי אנחנו ריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully