וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "אנחנו צריכים להיות מרוכזים יותר"

עודכן לאחרונה: 3.4.2021 / 16:20

מאמן מכבי תל אביב הסביר מה יעשה את השינוי מול וילרבאן אחרי ההפסד לכוכב האדום בלגרד (א', 21:05, ספורט 5)

הביצועים של עידו מנצ'ל בנבחרת ישראל עד גיל 15/מתוך יוטיוב

מכבי תל אביב תסיים השבוע את עונת היורוליג שלה עם שלושה משחקים, כשהמשחק הראשון ייערך מחר (ראשון, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) נגד וילרבאן ביד אליהו במסגרת המחזור ה-30. הצהובים מגיעים למשחק במאזן של 13 ניצחונות ו-18 הפסדים, ואילו היריבה הצרפתית נמצאת במקום ה-14 בטבלה, מקום אחד מתחת למכבי תל אביב, עם 12 ניצחונות ו-20 הפסדים.

הקבוצה חזרה אתמול לישראל אחרי היכולת החלשה וההפסד המאכזב לכוכב האדום בלגרד ביום חמישי. במכבי תל אביב הצביעו לאחר המשחק בעיקר על מחסור באנרגיה של השחקנים כסיבה העיקרית לירידה לעומת הניצחון יומיים קודם נגד ברצלונה. בקבוצה מקווים כי העובדה שבמשחק נגד הצרפתים צפויה להיות אווירה דומה לזו שבניצחון על ברצלונה, יוכלו השחקנים להפגין משחק יותר אנרגטי.

בקבוצה רוצים לסיים את העונה במקום הגבוה ביותר האפשרי עבורם, כשאפילו המקום ה-11 נמצא עדיין בהישג יד. לעומת זאת, הפסד לוילרבאן ומכבי תל אביב עשויה לסיים את העונה אפילו במקום ה-15. אותלו האנטר ימשיך להיעדר מהסגל של יאניס ספרופולוס.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, צילום מסך
דורש מהשחקנים שלו יותר. ספרופולוס/צילום מסך, מכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר לקראת המשחק: "וילרבאן הפסידה במשחקים לאחרונה, אבל רובם היו בשלבי ההכרעה. אחרי המשחק נגד זניט אפשר לצפות מהם להגיב. נגד הכוכב האדום פתחנו טוב, אבל לא המשכנו ככה. אנחנו צריכים לשחק עם יותר ריכוז. נצטרך להעניש אותם בטעויות שהם יעשו, נצטרך לשחק עם אנרגיה גבוהה יותר כדי להתאים את עצמנו ליכולת שלהם במשחק הזה. זה טוב שיש לנו 3,000 צופים במשחק הזה, אני מצפה שהם ידחפו אותנו לניצחון. אני מצפה שהמשחק הזה יחזיר לנו את האנרגיה ויכולת המלחמה, נרצה להמשיך בצורה הזאת בשלושת המשחקים האחרונים". על האפשרות שיובל זוסמן יחזור בקרוב אמר היווני: "זוסמן מתאמן, אבל בצורה קלה יותר, היום אולי הוא יתאמן ללא מגע, ככה גם אותלו האנטר. לעומרי כספי יש בעיה בשריר התאומים והוא ייעדר בתקופה הקרובה. לא נרצה לסכן את אותלו, נתקדם איתו בצורה איטית עד שהוא יחזור לשחק".

וילרבאן מגיעה ליד אליהו באיחור של מספר שבועות בשל תקנות הקורונה בצרפת. על מנת לרכז את כל היציאה מהאיחוד האירופי לנסיעה אחת עורכת וילרבאן ארבעה משחקי חוץ בשבועיים ללא חזרה הביתה, כשבימים האחרונים היא הפסידה לחימקי מוסקבה וזניט סנט פטרסבורג.

הקבוצה הצרפתית מצויה בעיצומו של רצף ארוך של הפסדים, כשלא ניצחו ביורוליג מאז ה-26 בפברואר, אז היממו את ברצלונה בספרד. לפני רצף ההפסדים הנוכחי חלמה וילרבאן אפילו על כניסה לפלייאוף. את הקבוצה של טיי ג'יי פארקר מובילים שני אמריקאים ושני שחקנים מקומיים - נוריס קול, אקס מכבי תל אביב קולע 13.5 נקודות למשחק כשדיוויד לייטי מוסיף 11.6 נקודות בממוצע אך נעדר מהמשחק אמש בסנט פטרסבורג. בצד המקומי בולטים גרשון יאבוסלה עם 10.6 נקודות ו-4 ריבאונדים לערב והענק מוסטפה פול עם 9 נקודות ו-5.5 ריבאונדים לערב.

במשחק הראשון בין הקבוצות בצרפת גברה וילרבאן על מכבי תל אביב 81:84.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully