וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 76:64 לכוכב האדום בלגרד

לאחר הניצחון המרשים על ברצלונה שבו השחקנים של ספרופולוס לסורם והציגו כדורסל נרפה בדרך להפסד מול הסרבים מהמקום הלפני אחרון. האלופה הישראלית רשמה יותר איבודים מאסיסטים וסופרת 18 הפסדים העונה. ג'ורדן לויד הצטיין במדי המנצחת

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. באדיבות הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
עונה קשה. דיברתולומאו/אתר רשמי, באדיבות הכוכב האדום בלגרד

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) עוד הפסד מאכזב ביורוליג, הפעם מול הלפני האחרונה הכוכב האדום בלגרד. השחקנים של יאניס ספרופולוס קיוו לסיים את העונה בטעם טוב ולהשיג כמה ניצחונות עד סיום העונה, אך נראו אנמים בחלקים לא מעטים במשחק וירדו מנוצחים, דווקא לאחר הניצחון המרשים על המוליכה ברצלונה. המחצית הראשונה התנהלה ברובה בשליטה של האורחת, שכבר ברחה ליתרון דו ספרתי, אך לא השכילה לשמור עליו. ברבע השלישי, רצה הכוכב האדום 0:13 ונטלה את ההובלה. היתרון הסרבי גדל ברבע הרביעי.

האורחת זרקה מעבר לקשת, והצליחה לצמק מעט את ההפרש של הסרבים, אך הציגה משחק הגנה חלש וראתה איך המארחת חוגגת מחוץ לקשת, ולא מצאה פיתרונות לג'ורדן לויד המצוין. אלייז'ה בריאנט ואנטה ז'יז'יץ' היו טובים במחצית הראשונה, כשטיילר דורסי התעורר מעט בשני הרבעים האחרונים. סקוטי ווילבקין היה חלש לאורך רוב המשחק וסיים עם 6 נקודות בלבד. מכבי תל אביב עם 18 הפסדים העונה ביורוליג, ותקווה לפחות לסיים את העונה עם טעם טוב במחזור הבא, שיהיה מחזור הנעילה של העונה הסדירה.

קלעו למכבי תל אביב: טיילר דורסי 14 ו-4 חטיפות, אלייז'ה בריאנט 12, אנטה ז'יז'יץ' 10, דרגאן בנדר 9, כריס ג'ונס 6, סקוטי ווילבקין 6 (2 מ-8 ל-3), ג'ון דיברתולומאו 3, עוז בלייזר 2, עומרי כספי 2. אנג'לו קלויארו שותף (17 דקות) ולא קלע.

קלעו לכוכב האדום בלגרד: ג'ורדן לויד 21 (10 מ-11 מהעונשין), 7 ריבאונדים ו-6 איבודים, אוגניין דובריץ' 13, דיאן דוידובאץ 11, לנדרי אנונקו 10 ו-11 ריבאונדים, מרקו סימונוביץ' 6 ו-11 ריבאונדים, אלקסה אושקוקוביץ' 6, לנגסטון הול 5, מרקו יגודיץ'-קורדיז'ה 2, ברנקו לאזיץ' 2. אוגניין קוזמיץ' (4 דקות) ואלקסה רדאנוב (4 דקות) שותפו ולא קלעו.

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. באדיבות הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
עוד הפסד לאוסף. כספי/אתר רשמי, באדיבות הכוכב האדום בלגרד

מהלך המשחק

רבע 1:

האורחת פתחה בצורה מעט מנומנמת את המשחק וראתה את הסרבים עולים ל-0:6 קליל. אט אט התעוררו השחקנים של ספרופולוס ועלו ל-9:10. דראגן בנדר הרים את הרמה וקלע חמש נקודות רצופות, המארחת הצליחה להישאר קרובה, ובסיום הרבע הראשון הוליכה מכבי תל אביב 15:21.

רבע 2:

בלייזר וכריס ג'ונס דאגו להעלות את מכבי תל אביב ליתרון דו ספרתי דקה וחצי בתוך הרבע השני, וזה 15:25. הכוכב האדום חזרה וצימקה את ההפרש, מה שגרם לספרופולוס לאסוף את שחקניו לפסק זמן. האורחת שוב חזרה ליתרון דו ספרתי, אך הסרבים העלו הילוך בהגנה, החלו לחטוף ולרוץ וחזרו עד מינוס 3 בלבד. 33:34 למכבי תל אביב במחצית.

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו עם סקוטי ווילבקין. באדיבות הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
הצהובים איבדו יתרון דו ספרתי, וחטפו סטירה במחצית השנייה. ווילבקין ודיברתולומאו/אתר רשמי, באדיבות הכוכב האדום בלגרד

רבע 3:

המארחת עלתה ליתרון ראשון מאז הדקות הראשונות של המשחק בפתיחת הרבע השלישי, אך מכבי תל אביב התעשתה ועלתה ל-35:39. ריצת 0:10 של המארחת גרמה לספרופולוס העצבני להזעיק פסק זמן. ז'יז'יץ' הוריד את ההפרש בעזרת מהלך של סל + עבירה עליו, לנגסטון הול ביצע עבירה רביעית וירד לספסל, אך הסרבים המשיכו להחזיק ביתרון. 45:53 לכוכב בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

הסרבים ברחו ליתרון דו ספרתי במהלך הרבע הרביעי, כשניסיונות של האורחת לחזור נענו כל פעם בסל בצד השני. ווילבקין ודורסי קלעו מעבר לקשת והוריד את הפער, אך ההגנה של האלופה הישראלית איפשרה לג'ורדן לויד לחדור פעם אחר פעם עד הטבעת כדי לשים נקודות, או להוציא לאחד מחבריו שמעבר לקשת. 64:76 בסיום לכוכב האדום, ומכבי תל אביב סופרת עוד הפסד העונה ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully