וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עומרי כספי ייעדר בין 3 ל-4 שבועות, דאגה מווילבקין

עודכן לאחרונה: 2.4.2021 / 14:24

זה שוב קורה לו: הפורוורד נפצע מול הכוכב האדום וסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. במועדון מודים כי "זה לא אותו סקוטי שפתח את העונה בצורה דומיננטית", פריאיי הנרי מועמד להצטרף בעונה הבאה

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. באדיבות הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
שוב מושבת. כספי/אתר רשמי, באדיבות הכוכב האדום בלגרד

1. מכבי תל אביב חזרה להפסיד אמש (חמישי) באירופה כשלא יכלה לכוכב האדום בלגרד בחוץ וירדה מנוצחת 76:64. הצהובים, שהגיעו למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים, פספסו הזדמנות להיצמד לקבוצות שנמצאות מעליהם בטבלה, ורשמו את ההפסד החמישי ברציפות לכוכב האדום בחוץ. חדשות רעות נוספות הגיעו בבוקר שאחרי המשחק, כשהתברר שעומרי כספי שנפצע במהלך המשחק סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. הפורוורד שהרבה להיפצע העונה, ייעדר בין 3 ל-4 שבועות על פי ההערכה הראשונית של הצהובים.

השחקנים של יאניס ספרופולוס היו במשחק במשך המחצית הראשונה, כשהם יורדים להפסקה ביתרון, אבל במחצית השנייה הציגו משחק חלש, קלעו רק 30 נקודות ונתנו ליריבה לשלוט בדרך לניצחון. טיילר דורסי היה נקודת האור של הצהובים עם 14 נקודות כשמלבדו שני שחקנים נוספים קולעים בספרות כפולות - אלייז'ה בריאנט ואנטה ז'יז'יץ'.

"לא הצלחנו למצוא את הקצב שלנו בהתקפה היום", אמר טיילר דורסי אחרי המשחק, "הובלנו ב-11 הפרש במחצית הראשונה, אבל נתנו להם לחזור למשחק, והם המשיכו לקלוע ולחצו עלינו. הם שלטו בריבאונד והגיע להם לנצח".

אלייז'ה בריאנט הוסיף: "היינו קרים. לא מצאנו את האנרגיה כדי לעשות את הריצה ונקודות במשחק המעבר וזה פגע בנו. הם הכו אותנו בפה ברבע השני ולא הגבנו לזה. מגיע להם קריטי, נמשיך הלאה".

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו עם סקוטי ווילבקין. באדיבות הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו עם סקוטי ווילבקין/אתר רשמי, באדיבות הכוכב האדום בלגרד

2. במכבי תל אביב הגיעו עם הרבה רצון ואופטימיות להתמודדות בבלגרד, אבל יצאו משם עם תחושה שונה לחלוטין. "ראו על המגרש איזו קבוצה באה לשחק ואיזו קבוצה לא הייתה שם", סיכמו במועדון את ההפסד, "זה היה ברור מתחילת המשחק. אם הם לא קולעים באחוזים חלשים בהתחלה, גם את המחצית הראשונה היינו מסיימים בפיגור".

הכוכב האדום לקחה 48 ריבאונדים לעומת 26 של הצהובים, כשבריבאונדים מתחת לסל של מכבי הצליחו השחקנים המארחים לקלוט 14 ריבאונדים לעומת 20 של מכבי. במכבי הצביעו על חסרונו של אותלו האנטר, שלא צפוי לשוב ולשחק בשבוע הבא בשל הפציעה ברגלו, ובמועדון מקווים כי יוכל לחזור לכשירות בהמשך החודש לקראת שלבי ההכרעה בליגת העל ובגביע המדינה.

במכבי היו מתוסכלים מעוד ערב חלש מחוץ לקשת של שחקני הקבוצה עם 9 שלשות מ-31 נסיונות ומעוד משחק לא טוב של הכוכב סקוטי ווילבקין שקלע 6 נקודות והוסיף 3 אסיסטים. ווילבקין עומד על 10 נקודות למשחק בסיבוב השני ביורוליג בלבד עם 1.7 שלשות ב-28 אחוזים לא מחמיאים בכלל. "אין ספק שזה לא סקוטי שהיה דומיננטי מאוד בפתיחת העונה, היו הרבה מאוד דברים שהפריעו לו וצריכים לבדוק את זה", אמרו במכבי אמש.

עוד בוואלה!

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 76:64 לכוכב האדום בלגרד

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ'. באדיבות הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ'/אתר רשמי, באדיבות הכוכב האדום בלגרד

3. לצד ההפסד במכבי תל אביב רשמו אתמול ציון חיובי לקראת המשך הדרך כשכל הכרטיסים שהוצאו למכירה למשחק נגד וילרבאן ביום ראשון הקרוב נמכרו. למשחק נגד ברצלונה שנערך ביום שלישי מכרה מכבי את כל הכרטיסים רק כמה שעות לפני ההתמודדות, והפעם המכירה התנהלה בצורה מעודדת הרבה יותר.

"הקהל שלנו ראה את המשחק נגד ברצלונה והתגעגע", סיפרו במכבי אתמול, "יש עוד שני משחקי יורוליג בלבד העונה, והעונה הבאה מתחילה בעוד חצי שנה".

משחק היורוליג הביתי האחרון של העונה של הצהובים שייערך ביום שלישי נגד חימקי מוסקבה הוקדם לשעה 18:00 בשל משחק העונה בכדורגל בין מכבי חיפה למכבי תל אביב, ובמועדון מנסים לכוון לקהל של משפחות בהתמודדות הזאת בשל השעה המוקדמת.

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

4. במקביל לסיום העונה ממשיכים במכבי לבחון את שוק השחקנים. אחת ההחלטות העקרוניות לקראת העונה הבאה צפויה להיות על תוספת של רכז לסגל כך שמלבד סקוטי ווילבקין וכריס ג'ונס שהאופציה עליו תוארך, יגיע רכז נוסף שיאפשר לווילבקין להתמקד יותר בעמדה מספר 2.

עד היום עלו שמותיהם של תומאס ווקאפ מז'לגיריס קובנה וקינן אוואנס מהפועל חיפה כאפשרות חיזוק לצהובים בעמדות הללו, ושם נוסף שהועלה כאפשרות הוא שחקנה של באסקוניה פריאיי הנרי, ששיחק בעברו בהפועל אילת. הנרי שיחק בשנתיים האחרונות בקבוצה הבאסקית ורשם העונה 10.2 נקודות ו-7.3 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully