וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר אחרי התבוסה בטורונטו: "הביסו והשמידו אותנו, זה היה משפיל"

עודכן לאחרונה: 3.4.2021 / 10:33

מאמן גולדן סטייט אחרי שקבוצתו הפסידה ב-53 הפרש: "כל מי שהיה מעורב צריך להרגיש מושפל". לילארד על יאניס: "הבעיה היא שהוא יותר חכם מכולם". דוראנט נקנס ב-50 אלף דולר

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. AP
לא נעים. קר/AP

לפני כמעט 50 שנה, אי שם ב-1972, הפסידה גולדן סטייט ווריירס ב-63 הפרש ללוס אנג'לס לייקרס. הלילה (בין שישי לשבת) היא לא הייתה רחוקה מהפסד בתוצאה דומה, כשספגה את התבוסה השנייה הכי גדולה בתולדות המועדון - 77:130 מטורונטו, הפסד ב-53 הפרש.

שחקן גולדן סטייט קליי תומפסון. צילום מסך, צילום מסך
זעם בסיום. תומפסון/צילום מסך, צילום מסך

"זה היה משפיל", אמר המאמן סטיב קר, שראה את קבוצתו בפיגור של 61 נקודות במהלך המשחק. "אתם ראיתם מה קרה, פשוט הביסו, דרסו והשמידו אותנו ואין הרבה מה להוסיף מעבר לכך. כל מי שהיה מעורב בהפסד הזה צריך להרגיש מושפל", הוסיף קר, שנאלץ להסתדר ללא סטף קרי ודריימונד גרין. "כמאמן, אתה חווה רגעים שונים לאורך העונה; לעתים מדובר ברגעים שמחים ולעתים ברגעים עצובים. לעתים צריך לעצור רגע ולהציץ פנימה, אל תוך הנשמה, כמו במקרה הנוכחי".

"אני חושב שמה שקרה הוא שאיבדנו את הראש בשלב מוקדם מדי של המשחק והוא ברח לנו", הוסיף המאמן. "כשסטף ודריימונד נעדרים, קשה לנו לעצור מומנטום. לא נילחמנו מספיק כדי לחזור למשחק. גולדן סטייט נבנתה כקבוצה שחולקת את הכדור, שמניעה אותו בהתקפה ללא הרף. כשמזיזים את הכדור כל הזמן, הקסם קורה, והלילה זה פשוט לא קרה. אני חושב שגם חלק גדול מהשחקנים הצעירים שלנו פשוט ניסו לעשות יותר מדי. זה בדיוק מה שקורה עם ג'יימס וייסמן. הוא מוכשר מאוד, אבל הוא צריך להתקדם לאט".

"קליי תומפסון זעם אחרי המשחק", הודה קנט בייזמור הוותיק. "כבר שנתיים שהוא צופה בחבריו מהצד בלי יכולת לעשות כלום. זה לא פשוט".

יאניס אנטטקומפו רשם הלילה את אחד ממשחקיו הטובים בתקופה האחרונה, כשקלע 47 נקודות באחוזים מרשימים למדי בניצחון מילווקי 109:127 על פורטלנד; היווני סיים עם 18 מ-21 מהשדה כשאת כל 3 ההחטאות שלו הוא רשם מחוץ לקשת. היו לו גם 12 ריבאונדים ו-3 חסימות והוא סיים עם 11 מ-13 מהעונשין. בזכות השורה הסטטיסטית המרשימה, רשם יאניס עוד הישג אדיר, אחרי שכבר עמד על 18 מ-18 מהשדה, בדיוק כפי שעשה וילט צ'מברלין ב-1967.

"אני מרגיש נפלא על הפרקט", אמר יאניס המאושר בסיום. "אהבתי מאוד את המשחק שלנו ואת היכולת הקבוצתית. רואים שכולם נותנים הכול ואני שמח שזה בא לידי ביטוי בכל משחק. "נכון, הוא אתלט, גבוה וארוך, אבל הבעיה הכי גדולה מולו היא שהוא מחונן וחכם יותר מכולם", אמר דמיאן לילארד, שקלע 32 עבור פורטלנד.

ההתכתבויות שחשף רפפורט

ב-ESPN מדווחים שכוכב ברוקלין, קווין דוראנט, נקנס ב-50 אלף דולר בעקבות האיומים והקללות שהפנה ברשתות החברתיות כלפי השחקן והקומיקאי היהודי מייקל רפפורט. כזכור, רפפורט, חובב NBA מושבע, חשף תכתובת של הודעות באינסטגרם, בהן דוראנט מאיים עליו, מקלל אותו ומשתמש בכינויים הומופוביים ומיזוגניים פוגעניים.

העימות בין השניים החל בחודש דצמבר בשנה שעברה, כאשר רפפורט צייץ ביקורת על דוראנט לאחר ריאיון שהעניק בסיום משחק פתיחת העונה של ברוקלין מול גולדן סטייט. בראיון לרשת TNT נראה דוראנט מגיב בלקוניות ובחוסר עניין לשאלות של צ'ארלס בארקלי, איתו הוא נמצא ביחסים מתוחים.

"KD נראה עסוק מאוד ברגשות שלו בראיון סוף המשחק. לעזאזל, הוא סופר רגיש לגבי הכל, אז אל תתראיין", צייץ רפפורט. זמן קצר לאחר מכן, פנה דוראנט לרפפורט בהודעה פרטית באינסטגרם והחל לתקוף אותו בקללות בוטות. "כלב מזד**ן, חתיכת חרא, אם יש לך אומץ, בוא לפגוש אותי בניו יורק", כתב לו דוראנט בהודעות שחשף רפפורט אמש. בין היתר, הפנה דוראנט קללות גם כלפי אשתו של רפפורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully