וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט מתכנן את הקאמבק לצד כוכבי ברוקלין, ושוב מתנצל: "חבל שאנשים ראו את השפה שבה השתמשתי"

עודכן לאחרונה: 2.4.2021 / 10:51

הכוכב הגדול כבר מחכה לשחק ליד הארדן ואירווינג והמצטרפים החדשים גריפין ואולדרידג': "מקווים להשיג כאן משהו מיוחד". המועדון שוחח עם דוראנט על התקרית עם רפפורט: "מקווה שאוכל לעבור את זה"

קווין דוראנט, ברוקלין נטס. רויטרס
מתגעגעים. דוראנט/רויטרס

קווין דוראנט שוב נאלץ להתנצל על התקרית המוזרה עם מייקל רפפורט, והתייחס למצבו הבריאותי על רקע חזרתו הקרבה למגרשים: "כבר מת לשחק עם החבר'ה החדשים". כוכב ברוקלין נטס, שמושבת במשך תקופה מהמגרשים (לא שיחק החל מה-13 בפברואר), "כיכב" אמש בכותרות בארצות הברית אחרי שהקומיקאי מייקל רפפורט חשף תכתובת של הודעות אלימות באינסטגרם, בהן דוראנט מאיים עליו, מקלל אותו ומשתמש בכינויים הומופוביים ומיזוגניים פוגעניים. מאמן ברוקלין סטיב נאש הצהיר שהמועדון שוחח עם דוראנט על התקרית ועל השפה האלימה שבה השתמש.

"אני מצטער שאנשים ראו את השפה שבה השתמשתי", אמר דוראנט על התכתובות שלו עם רפפורט, שבהן אף איים עליו פיזית, "זה לא מה שרציתי שאנשים יראו או ישמעו ממני, אבל אני מקווה שאוכל לעבור את זה ולהמשיך הלאה ולחזור למגרשים".

למרקוס אולדרידג', ברוקלין נטס. Adam Hunger, AP
דם חדש. אולדרידג' בברוקלין/AP, Adam Hunger

בנוגע למצבו, דוראנט אמר ש"אני מתקדם ממש טוב, מצפה בקוצר רוח לשחק עם החברים". נאש אמר שהוא בספק אם דוראנט יחזור במשחקים הקרובים של הנטס מול שיקגו בראשון והניקס בשני בלילה, ואמר שהוא יצטרך להתאמן "תחת עומס ואינטנסיביות" לפני שישוב למגרשים. השחקן עצמו הודה שבמהלך הפציעה הוא גילה שהיא חמורה ששחשב בהתחלה, וסיפר:

"אני יותר מדי זמן בחוץ... בהתחלה לא חשבתי שזה כל כך קשה, רק מתיחה רגילה, ואז עשינו סקירה שנייה וגילינו שזה יותר עמוק... זה פשוט אחד המקרים שבהם אתה לא מרגיש כאב, אבל לא רוצה להחמיר את הפציעה... מבחינתי המחשבה הייתה 'בנאדם, אתה חייב להיות חכם וזהיר עם פציעות כאלה'. אז אני חייב להיות סבלני עם השיקום".

עוד בוואלה!

אחרי שעורר סערה: קווין דוראנט מתנצל בפני מייקל רפפורט על המתקפה ההומופובית

לכתבה המלאה

דוראנט, שמעמיד העונה ממוצעים של 29 נקודות למשחק, שיחק רק שבעה משחקים לצד ג'יימס הארדן וקיירי אירווינג, ומאז שהוא בחוץ הקבוצה הספיקה לצרף את בלייק גריפין ולמרקוס אולדרידג'. "מצפה בקוצר רוח לשחק לצדם", אמר, "אלה שחקנים עברו הרבה בליגה, והם מקווים להשיג כאן איתנו משהו מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully