וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שעורר סערה: קווין דוראנט מתנצל בפני מייקל רפפורט על המתקפה ההומופובית

הקומיקאי חשף הודעות מאיימות ופוגעניות שכוכב ברוקלין שלח לו ("מזד**ן, אירק לך בפרצוף") בעקבות ביקורת שמתח נגדו. אחר כך הגיעה סוג של התנצלות, שספק אם תמנע ממנו להיענש על ידי ה-NBA

קווין דוראנט שוב מסתבך ברשתות החברתיות. כוכב ברוקלין נטס שמושבת במשך תקופה מהמגרשים "כיכב" אמש (שלישי) שוב בכותרות בארצות הברית בנסיבות הלא נכונות, אחרי שהשחקן והקומיקאי היהודי מייקל רפפורט, חובב NBA מושבע, חשף תכתובת של הודעות באינסטגרם, בהן דוראנט מאיים עליו, מקלל אותו ומשתמש בכינויים הומופוביים ומיזוגניים פוגעניים.

העימות בין השניים החל בחודש דצמבר בשנה שעברה, כאשר רפפורט צייץ ביקורת על דוראנט לאחר ריאיון שהעניק בסיום משחק פתיחת העונה של ברוקלין מול גולדן סטייט. בראיון לרשת TNT נראה דוראנט מגיב בלקוניות ובחוסר עניין לשאלות של צ'ארלס בארקלי, איתו הוא נמצא ביחסים מתוחים.

"KD נראה עסוק מאוד ברגשות שלו בראיון סוף המשחק. לעזאזל, הוא סופר רגיש לגבי הכל, אז אל תתראיין", צייץ רפפורט. זמן קצר לאחר מכן, פנה דוראנט לרפפורט בהודעה פרטית באינסטגרם והחל לתקוף אותו בקללות בוטות. "כלב מזד**ן, חתיכת חרא, אם יש לך אומץ, בוא לפגוש אותי בניו יורק", כתב לו דוראנט בהודעות שחשף רפפורט אמש. בין היתר, הפנה דוראנט קללות גם כלפי אשתו של רפפורט.

"אני מקבל הודעות מאיימות ודוחות מדי יום, אבל בחלומות הכי גרועים לא האמנתי שאקבל כאלה מקווין דוראנט. הוא מאיים עליי, מזכיר את אשתי ומזמין אותי ללכת איתו מכות. זה מי שאמור להיות האיש שאמריקה הכי אוהבת?", צייץ.

פרסום חלופת ההודעות עורר סערה ברשתות החברתיות, ודוראנט עצמו אישר שצילומי המסך של רפפורט אותנטיים וצייץ סוג של התנצלות: "אני ומייק מדברים אפילו בשפה יותר משוגעת מזה ביומיום. היום הוא עצבני. טעות שלי מייק!".

למרות ההתנצלות הרפה של דוראנט, ה-NBA עשויה להעניש אותו. במקרים דומים בעבר בהן היו הוכחות לשימוש בשפה בוטה ובביטויים הומופוביים, נקנסו שחקנים נוספים כולל קובי בריאנט ורייג'ון רונדו.

עוד בוואלה!

דיווח בארה"ב: לברון ג'יימס כבר החל לגייס את סטפן קרי ללייקרס

לכתבה המלאה

זו לא הפרשייה הראשונה של דוראנט ברשתות החברתיות. הוא נתפס מספר פעמים בעבר כשהשתמש בחשבונות פיקטיביים כדי להגן על עצמו מפני ביקורת בטוויטר ובאינסטגרם, וב-2017, זמן קצר אחרי שהצטרף לגולדן סטייט בצעד שעורר סערה, הגיב בחשבון שזוהה כשלו לשאלה של אחד האוהדים שביקש "סיבה אחת טובה מדוע עזב את אוקלהומה סיטי": "הוא לא אהב את הארגון ולא נהנה לשחק אצל בילי דונובן. הסגל מסביבו לא היה מספיק טוב, היו שם רק אותו ואת ראסל ווסטברוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully