וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארה"ב: לברון ג'יימס כבר החל לגייס את סטפן קרי ללייקרס

לפי בריאן ווינדהורסט, המחמאות שחלק לברון לכוכב הווריירס במשחק האולסטאר נועדו לסלול את הדרך לשיתוף פעולה אפשרי ב-2022

כוכבי ה-NBA לברון ג'יימס, סטפן קרי. Kevin C. Cox, GettyImages
זה באמת לא יהיה הוגן לליגה. לברון וסטף במשחק האולסטאר האחרון/GettyImages, Kevin C. Cox

לברון ג'יימס וסטפן קרי נאבקו אחד בשני פעם אחר פעם בעשור הקודם. במשחק האולסטאר האחרון הם זכו לשתף פעולה ביחד לראשונה, ונהנו מכל רגע. ההנאה היתה כה גדולה שלפי בריאן ווינדהורסט מ-ESPN, קינג ג'יימס כבר החל בחיזורים בניסיון להגשים את מטרת העל שלו: לגייס את סטפן ללוס אנג'לס לייקרס.

"זה היה מצחיק מאוד שבמהלך כל סוף שבוע האולסטאר, לברון הילל את סטף שוב ושוב", אמר ווינדהורסט. "כמה הוא אוהב את הסגנון שלו, כמה הוא מכבד אותו. הוא הפעיל לחץ על כל המגרש והחל בגיוס של סטף, למקרה שלא יאריך את חוזהו בגולדן סטייט ויהפוך שחקן חופשי כדי שללייקרס יהיה סיכוי". יש לציין שחבריו של ווינדהורסט לפודקאסט לא ממש לקחו את הדיווח שלו ברצינות:

חוזהו של כוכב הווריירס יגיע לסיומו בקיץ 2022, אך לפי כל התחזיות הוא עתיד לחתום על חוזה חדש בגולדן סטייט. כך או כך, גם קרי וגם לברון לא הסתירו את האושר הגדול משיתוף הפעולה:

עוד בוואלה!

הארדן משתלט על "הנבלים מברוקלין", בלייקרס מגיבים: "רוצים להתמודד איתנו? קדימה, אנחנו מוכנים"

לכתבה המלאה

עוד בלייקרס: לפי דיווחים בארצות הברית, האלופה הציעה לדניס שרודר שיהפוך שחקן חופשי בקיץ הארכת חוזה של 84 מיליון דולר ל-4 שנים, אולם הרכז הגרמני סירב. "כרגע הצדדים רחוקים מלהגיע לסיכום", נכתב ב-NBC. שרודר מחפש חוזה של "לפחות 20 מיליון דולר לעונה", ועל פי דיווחים הסירוב לעסקה החדשה גרם לכך שקבוצתו חיפשה עליו טרייד לפני סגירת החלון בשבוע שעבר.

אנדרה דראמונד אמור לערוך הלילה את הופעת הבכורה שלו במדי הלייקרס במשחק הבית המרתק מול מילווקי. "הייתי רעב לחזור לפלייאוף ולשחק על הבמה הגדולה מכולן", אמר אמש. "להיות פה, ולקבל את ההזדמנות הזו, זו ברכה גדולה עבורי. זה המקום הנכון ביותר עבורי, אוכל לעזור לקבוצה הזו בהגנה באופן מיידי בזכות הקשיחות שלי בשני צדי המגרש. אני יודע מה התפקיד שלי, אעזור איך שרק אוכל, אני לא כאן כדי לגנוב מאף אחד את תשומת הלב".

לפי "בליצ'ר ריפורט", קיימת אפשרות מסוימת שהאלופה תשחרר כעת את מארק גאסול, שהגיע בקיץ אך התקשה לעמוד בציפיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully