וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון מודה שהחיבור בעייתי: "אתה מוסר, ואין לך מושג אם תקבל את הכדור בחזרה"

ההתפרקות מול דטרויט החלשה שוב עוררה דאגה: רובין לופז מעביר מסר לגארדים, ברוקס מוטרד מהשיא השלילי מהעונשין (ומעיר לאבדיה), ווסטברוק מודה - "היה לי משחק מחורבן". וגם: מתי אבדיה יממש את ייעודו בהתקפה? "ספק אם זה יקרה"

מייסון פלאמלי, דטרויט פיסטונס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
הבעיות של וושינגטון לא מסתכמות בהתקפה. אבדיה מול מייסון פלאמלי/רויטרס

העונה המאכזבת של וושינגטון נמשכת. הוויזארדס ספגו הלילה (בין חמישי לשישי) הפסד תשיעי ב-12 המשחקים האחרונים כשהובסו 120:91 על ידי דטרויט, אחת הקבוצות עם המאזן הכי גרוע בליגה, במשחק בו חסרו שוב את בראדלי ביל ודאוויס ברטאנס, ושוב סבלו מאותן בעיות מוכרות: חוסר תיאום בהגנה, בלאגן בהתקפה וסף שבירה נמוך למדי.

דני אבדיה אמנם הגיע למספרים לא רעים וסיים עם דאבל-דאבל ראשון בקריירת ה-NBA שלו (11 נקודות ו-10 ריבאונדים), אבל גם המשחק החיובי שלו לא עודד את וושינגטון. הוויזארדס קלעו 6 מ-19 בלבד מהעונשין, 31.6 אחוז - שיא שלילי אי פעם של הקבוצה, ושיא שלילי של קבוצה ב-NBA העונה. ראסל ווסטברוק שמדייק העונה ב-60 אחוז בלבד מהעונשין, סיים עם 1 מ-6 עלובים מהקו, אבל גם אבדיה שקולע באחוזים נמוכים מהעונשין לאורך כל הקריירה, היה חלק מהמגמה כשסיים עם 2 מ-5.

"ראסל החטיא חמש זריקות, דני החטיא שלוש, אחרים החטיאו גם, וכשאתה לא קולע את הזריקות האלה, זה קשה. אנחנו חייבים לעבוד על זה, חייבים לשפר את זה, במיוחד החבר'ה הצעירים שלנו", אמר מאמן וושינגטון סקוט ברוקס בסיום, שיחד עם זאת הבהיר ש"הבעיה הייתה ההגנה. לא היה לנו מספיק כוח אש היום, ובימים כאלה אתה צריך קודם כל להשיג עצירות בהגנה. אף אחד לא התעלה ושיחק מספיק טוב היום. כששחקנים מובילים שלנו נעדרים, שחקנים אחרים צריכים לעשות את העבודה ולשחק טוב יותר. לצערי, זה לא קרה היום. יש כאלה שחיכו מאוד להזדמנות, שלא שיחקו הרבה לאחרונה, שהתחננו לראות פרקט, אבל לא ניצלו את זה. היו שחקנים שלא שיחקו כמו שציפיתי מהם".

שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, אלכס לן מנסים לעצור את סאדיק ביי, דטרויט פיסטונס. רויטרס
גם העונשין לא נכנס. אבדיה מול סאדיק ביי מהפיסטונס/רויטרס

ראסל ווסטברוק שסיים עם עוד טריפל דאבל של 16 נקודות, 11 ריבאונדים ו-12 אסיסטים, סיפק משחק מתעתע שהשורה הסטטיסטית בו לא ממחישות את התצוגה המפוזרת שלו (שכללה גם 9 איבודים). "שיחקתי די מחורבן היום. לא הייתי המנהיג שאני צריך להיות, לא שמרתי על הכדור, ואני מרגיש אחראי על האנרגיות והמאמץ שלנו שלא הספיקו היום", אמר ווסטברוק.

לטענתו של רובין לופז, אחד מוותיקי הקבוצה, הבעיה היא חוסר חיבור בין השחקנים על הפרקט. "אנחנו לא סומכים אחד על השני מספיק", אמר. "מבחינתי, בקבוצה שהשחקנים בה סומכים אחד על השני, אתה תמיד יודע שיש מי שיחפה עליך. אם אני יוצא לשמור על מישהו שזורק שלשה, אני צריך לדעת שמישהו מחפה עליי בריבאונד. בהגנה, חסרים לנו פוקוס ונחישות. אנחנו יודעים שיש לנו את הכלים כדי לשמור, אבל זה לא קורה. אנחנו צריכים לעשות את זה בצורה יותר יציבה. בהתקפה, אם אתה מוסר את הכדור, אתה צריך לדעת שהוא יחזור אליך מתישהו בהמשך. לצערי, זה לא קורה אצלנו".

גם הלילה דני אבדיה לא היה מעורב במיוחד בקבלת ההחלטות בהתקפה, כפי שרבים מצפים ומקווים שיהיה. בוושינגטון ממשיכים לתהות מתי והאם בכלל הוא יקבל הזדמנות ליצור מהלכים בעצמו ויממש את ייעוד כפוינט-פורוורד - הטיקט שבמידה רבה עליו נשען כשנבחר בלוטרי. "הייתי רוצה לראות אותו מתפקד כפוינט-פורוורד בשלב מסוים, אבל אני בספק גדול אם זה יקרה", ציין כתב NBC צ'ייס יוז. "הוא הכי טוב כשהכדור נמצא בידיים שלו והוא יוצר מהלכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully