וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון שוב הובסה, דני אבדיה סיים עם 11 נקודות ו-10 ריבאונדים

עודכן לאחרונה: 2.4.2021 / 10:17

הוויזארדס הפסידו 120:91 לדטרויט למרות עוד טריפל דאבל של ווסטברוק, אבדיה פתח בחמישייה ושיחק 34 דקות בדרך לדאבל דאבל ראשון העונה, אבל שוב התקשה בקליעה (4 מ-10 מהשדה). ברוקס שוב העביר ביקורת מרומזת, ואמר: "בחיים שלי לא הייתי חלק ממשחק כזה"

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

וושינגטון המשיכה הלילה (בין חמישי לשישי) את העונה המאכזבת שלה, כשהובסה 120:91 על ידי דטרויט ונחלה הפסד שני רצוף (ובסך הכל תשיעי ב-12 משחקיה האחרונים). בהיעדרם של בראדלי ביל ודאוויס ברטאנס, דני אבדיה שוב פתח בחמישייה, והישראלי אומנם סיים עם דאבל דאבל של 11 נקודות ו-10 ריבאונדים, אבל גם לו היה חלק מאכזב בהופעה החלשה של הוויזארדס, שסבלו מערב קליעה רע.

אבדיה סיים עם 4 מ-10 מהשדה, ורק 1 מ-4 מהשלוש. הוא אומנם הוסיף אסיסט אחד וחטיפה אחת ב-34 הדקות שלו על המגרש, אבל קלע רק 2 מ-5 מקו העונשין, במשחק שבו וושינגטון קלעה 6 מ-19 מהעונשין - 31.6 אחוז. ראסל ווסטברוק רשם את הטריפל דאבל ה-16 שלו העונה, כששוב הוליך את וושינגטון בכל הקטגוריות: 16 נקודות, 12 אסיסטים ו-11 ריבאונדים. עם זאת, הוא גם הוליך באיבודים (9) וקלע רק 1 מ-5 מהשלוש ו-1 מ-6 מהעונשין.

אחרי המשחק: ביקורת חריפה בוושינגטון, גם דני אבדיה חוטף

דני אבדיה מול דייוידאס סירווידיס, וושינגטון מול דטרויט. Paul Sancya, AP
עוד ערב מאכזב. אבדיה מול סירווידיס, אקס הפועל ירושלים/AP, Paul Sancya

אבדיה קלע את השלשה הראשונה שלו באמצע הרבע השני, שצימקה ל-43:36, אבל הפיסטונס שלטו מהרגע הראשון ורק הגדילו את הפער ככל שהמשחק התקדם. את הסל הבא שלו אבדיה קלע לקראת סוף הרבע השלישי בחדירה יפה שצימקה ל-85:68, ועוד סל עמוק בגארבג' טיים, בדקה האחרונה של המשחק.

אחרי שהרוקי הישראלי רשם רק 1 מ -10 מהשדה בהפסד לשארלוט, אבדיה השיג דאבל דאבל ראשון העונה, אבל עדיין החטיא כמה זריקות פנויות. וושינגטון ירדה למאזן 30:17, והיא רחוקה 5.5 משחקים מהמקום השמיני שמוביל לפלייאוף.

דני אבדיה מול מייסון פלאמלי, וושינגטון וויזארדס מול דטרויט פיסטונס. Paul Sancya, AP
יתנחם בדאבל דאבל. אבדיה/AP, Paul Sancya

"אני לא רוצה להישמע שאני ממציא תירוצים, אבל יש לנו שחקנים פצועים בחוץ ואנחנו צריכים לדעת להתעלות. ישנם שחקנים שמקבלים את הדקות האלה וצריכים להוכיח את עצמם", הסביר ברוקס אחרי ההפסד.

מנגד, ג'וש ג'קסון קלע שיא עונתי של 31 נקודות במדי דטרויט (34:14), מייסון פלאמלי הוסיף 13 ו-11 והיה אחד משבעה שחקנים בפיסטונס עם 10 נקודות ומעלה, ודטרויט הצליחה לנקום בוושינגטון על התבוסה שנחלה על ידי לפני ארבעה ימים.

דני אבדיה מול ג'וש ג'קסון, וושינגטון וויזארדס מול דטרויט פיסטונס. Paul Sancya, AP
נתנו לג'קסון לקלוע בלי הפרעה. אבדיה והוויזארדס/AP, Paul Sancya

הוויזארדס סיימו את המשחק עם 31.6 אחוז מקו העונשין, ובסיום מאמן הקבוצה סקוט ברוקס אמר: "בחיים שלי לא הייתי חלק ממשחק שבו לקבוצה יש אותו אחוז קליעה מהענשין ומהשלוש. היינו 9 מ-16 מהקו ו-5 מ-19 מהשלוש. חייבים להתעורר ולהתחיל לקלוע מהקו". הפיסטונס הוליכו ב-19 הפרש בהפסקה, במחצית שבה וושינגטון קלעה 0 מ-5 מהעונשין ו-2 מ-10 מהשלוש. "נתנו לשחקנים רעבים שלהם לקלוע כל הערב כמו באימון קליעות... ג'וש ג'קסון הוא שחקן כישרוני שמנסה להוכיח שהוא ראוי לשחק בליגה הזאת, ואפשרנו לו לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully