וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי או ברצלונה? עיני עולם הכדורגל נשואות לארלינג הולאנד

עודכן לאחרונה: 2.4.2021 / 7:37

לאחר הפגישות בספרד, נציגיו של הכוכב יצאו לסבב נוסף באנגליה. ריאל וסיטי פייבוריטיות, הקטלאנים לא מוותרים, הדרישות הכספיות גבוהות: תמונת מצב

כתבה של שרון דוידוביץ' על ארלינד הולאנד/ספורט 1

ספרד כולה עסקה אמש (חמישי) בביקור של אביו של ארלינג הולאנד וסוכנו של ילד הפלא, מינו ראיולה, אצל ראשי ברצלונה וריאל מדריד. היום אמור הצוות הזה להגיע לאנגליה כדי להיפגש עם צ'לסי, ליברפול, מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי, לקראת מעבר אפשרי של כוכב בורוסיה דורטמונד כבר בקיץ הקרוב.

ב"אס" סימנו את ריאל מדריד כפייבוריטית בספרד, כשהקבוצה שאמורה להעניק לה את הפייט הגדול ביותר היא סיטי. לפי התקשורת הבריטית, האלופה שבדרך תרצה להחליף את סרחיו אגוארו ויש לה את הכספים כדי לרצות גם את דורטמונד (שתדרוש כ-180 מיליון יורו), וגם את ילד הפלא הנורבגי (שעשוי לקבל כ-36 מיליון יורו לעונה).

לפי Esports3 הספרדי, ראיולה הודיע לצמד קבוצות הפאר הספרדיות שהולאנד מעוניין לשחק רק בברצלונה או במדריד, אולם שתי הקבוצות יתקשו לעמוד בדרישות של דורטמונד. בברצלונה כבר מתחילים לעכל שלא יוכלו לשלם סכומים שכאלה בקיץ הקרוב, וסימנו את קיץ 2022 כאידיאלי לעסקה, משום שאז ייכנס לתוקף סעיף השחרור של הולאנד - 75 מיליון יורו בלבד.

גם בדורטמונד יודעים זאת, ולכן הגרמנים מעדיפים למכור אותו כבר בקיץ הקרוב, כשידרשו לכל הפחות סכום כפול מזה. בנוסף, אביו של הכדורגלן והסוכן שלו דורשים מענק חתימה שמן. כך או כך, בברצלונה יש מי שמאמינים שהסיכוי הטוב ביותר לצירופו של הסופרסטאר הנורבגי יגיע דווקא מהגעה של קיליאן אמבפה למדריד - במקרה כזה, לא יישאר לבלאנקוס כסף כדי לרכוש גם את הולאנד.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
דורטמונד תדרוש 150 מיליון יורו, לכל הפחות. הולאנד/רויטרס

אחד הדברים שמשחקים לטובת בארסה הוא היחסים הטובים של מינו ראיולה עם הנשיא החדש-ישן ז'ואן לאפורטה. "ללאפורטה יש שלוש משימות עיקריות", נכתב ב"מארקה": "הוא רוצה להפוך את בארסה לאלופת אירופה, לשכנע את מסי להישאר ולהעניק לאוהדים תוספת כוח מרגשת. האמצעי לשלוש המטרות הללו זהה: ארלינג הולאנד. זה לא יהיה קל, ובקאמפ נואו מבינים עד כה, בהתחשב בהצעות הגבוהות שקבוצות אחרות יכולות להגיש".

עוד בוואלה!

מינו ראיולה נכנס בפרגוסון וגווארדיולה, ומדבר על עתידו של הולאנד

לכתבה המלאה

לריאל, לעומת זאת, יש יחסים קרובים מאוד עם דורטמונד, לה השאילה מספר שחקנים בשנים האחרונות. אשר לסיטי, אביו של החלוץ הצעיר אלפי אמנם שיחק בשורות התכולים בעבר, אולם יחסיו של ראיולה עם פפ גווארדיולה רעים מאוד, ולא מן הנמנע כי ינסה לטרפד את העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully