וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: אנסו פאטי חושף את הקשיים בפציעה, האם רמז להיעדרות ארוכה?

על רקע החשש שגמר את העונה, הכוכב הצעיר של בארסה מבטיח ש"כדורגל הוא החיים שלי, לא אוותר על החלום", אך בספרד חוששים שייעדר תקופה ממושכת

שחקן ברצלונה אנסו פאטי. Joan Monfort, AP
רק בריאות. פאטי/AP, Joan Monfort

על רקע החשש וההערכות שלא יחזור לשחק העונה במדי ברצלונה, אנסו פאטי מספר על הקשיים שהוא עובר ומבטיח: "כדורגל הוא החיים שלי, לא אוותר על החלום". כזכור, בחודש נובמבר האחרון הכוכב הצעיר של ברצלונה סבל מפציעה במיניסקוס, ומאז עבר שני ניתוחים שונים. מי שמכונה "ילד הפלא" עדיין לא מצליח לחזור למגרשים, ועל פי דיווחים בספרד, הוא עלול להזדקק לניתוח שלישי. העונה הוא שיחק עשרה משחקים בלבד, בהם כבש חמישה שערים.

ההחלמה מההליך הרפואי השני לא היתה כפי שקיוו הרופאים, וניתוח נוסף עלול להשביתו לתקופת זמן ארוכה מאוד - במקרה הטוב עד השלבים המכריעים של העונה, ובמקרה הריאלי יותר לסיים לו את העונה, כולל את היורו. על פי הדיווחים בברצלונה, פאטי התייעץ לאחרונה עם שני רופאים, ומשניהם קיבל את אותה המלצה: לעבור את הניתוח במיניסקוס, על מנת לטפל בבעיה בצורה יסודית יותר. הוא יחכה עוד עשרה ימים לפני שיקבל את ההחלטה, ויבדוק אם הנפיחות יורדת. אתמול פאטי העלה פוסט באינסטגרם והזכיר פציעה ישנה שגרמה לו להיעדר שנה, ובספרד טוענים: השחקן הצעיר רומז שייעדר שוב תקופה ממושכת.

"לפני כמה שנים הייתה לי פציעה קשה, שבר בשוק ובסיבית, לא יכולתי לשחק כמעט שנה", כתב פאטי, "היו הרבה ימים של סבל וכאב, אבל גם הרבה למידה, זה עזר לי להעריך את הפרטים הקטנים. בתמיכה של משפחתי וכל אנשי המקצוע שעזרו לי באותה תקופה, הבטחתי לעצמי להמשיך ולעבוד קשה מתמיד כדי לחזור ולעשות את מה שאני הכי אוהב!!

"למרבה הצער, עכשיו אני צריך לחיות במצב דומה, שבו אתמודד עם אותה מנטליות. אני רוצה להודות לכל אותם אנשים שעוקבים אחריי ותומכים בי מדי יום. כדורגל הוא החיים שלי ולא משנה כמה מכשולים יהיו, תמיד תהיה לי השאיפה להמשיך להילחם על חלומותיי".

את הניתוח הראשון הוא עבר בחודש נובמבר, ותקופת ההחלמה אמורה הייתה לארוך כארבעה חודשים, אבל לצערו, בדצמבר הוא סבל מנפיחות בברך, ולא יכול היה להתחיל בפיזיותרפיה ובשיקום, ולכן נאלץ לעבור ניתוח נוסף. בתחילת החודש התגלתה עוד בעיה לפאטי, כשאובחן זיהום בברכו, וכאמור, הוא שוב ככל הנראה ייאלץ לעבור ניתוח. לשמחתו, על פי ההערכות אין מדובר בפציעה מסכנת קריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully