וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינו ראיולה נכנס בפרגוסון וגווארדיולה: "לא שם ז--- אם שחקנים שלי לא ישחקו במנצ'סטר יונייטד"

עודכן לאחרונה: 30.3.2021 / 14:22

סוכן העל ערך ריאיון מעניין עם ג'נתן בארנט, ניתח את מעמדם ועתידם של ארלינג הולאנד ופול פוגבה, ביקר בחריפות את פיפ"א והבהיר: לא אכפת לי מהמאמנים ומהקבוצות, רק מהשחקנים

תקציר: חגיגה אירופית ממוקדמות גביע העולם, 28.3/ספורט 1

מינו ראיולה וג'ונתן בארנט, שניים מסוכני הכדורגל המפורסמים בעולם (יחד עם פיני זהבי וז'ורז'ה מנדש), ערכו שיחה משותפת במסגרת ריאיון ל"אתלטיק" והתייחסו לשחקנים שלהם ולמעמדם בכדורגל העולמי.

ראיולה על ארלינג הולאנד: "כולם טעו איתו. הוא עשה דברים הרבה יותר מהר ממה שכולם דמיינו. הולאנד מקדים בהרבה בהתפתחות שלו. הוא הרבה לפני הלו"ז שלו. אולי הייתי זהיר מדי כשאמרתי, 'הו לא, בואו נעבור קודם לדורטמונד לפני שעוברים לאנשהו אחר'. הבחור הזה, ואני בטוח ב-100 אחוז וכולם בטוחים ומשוכנעים, יכול לעבור לכל קבוצה, לאיפה שהוא רוצה, לכל רמה. והוא יכול היה לעשות את זה גם בשנה שעברה. אבל בשנה שעברה אולי היו קבוצות שאמרו, 'הו, הוא היה ברדבול, הוא מסוגל לעשות את זה בקבוצה אחרת?'. אבל הוא מהיר יותר מהציפיות. אז כן, הולאנד הוא שיחת העיר".

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. Sebastian Widmann, GettyImages
ראיולה רומז: הוא בדרך לתחנה הבאה. הולאנד/GettyImages, Sebastian Widmann

ראיולה על פיפ"א: "פיפ"א לא צריכה להיות קיימת יותר. החלום שלי, ואני מקווה לראות אותו, זה לראות שיטה חדשה בכדורגל, תעשייה הוגנת יותר. זאת מערכת ישנה. כשיש לך שערוריות וסקנדלים בכל שנה, זה כבר לא צירוף מקרים. זה דפוס. זה חלק מהדי-אנ-איי שלך. זה בגלל שזה הארגון שלך. מה הטעם בפיפ"א? אני לא מבין את ההתאחדויות שרוצות לעבוד איתם. שנה אחרי שנה, במשך 30 שנה, יש שם סקנדלים. מז'ואאו הבלאנז' ועד ספ בלאטר. מי צריך אותם? אני לא מוכן לקבל את זה שארגון מנוהל על ידי אנשים שיושבים בכלא".

בארנט על מעמד הסוכנים: "זה התפקיד שלנו. אנחנו לא כאן כדי לרכוש חברים, או להתיידד עם המאמן או עם ההנהלה. התפקיד שלנו הוא למלא אחר ההוראות ואחר הרצונות של השחקן שאנחנו מייצגים. אם סוכן בכיר בעולם היה אומר משפט כמו 'כל הקבוצות אוהבות אותי, אנחנו האנשים הכי נחמדים בעולם', הייתי חושב לעצמי, 'אני הולך לקחת לו את כל השחקנים'".

עוד בוואלה!

שחקן העשור הבא של סיטי או סגור בריאל? הטירוף סביב ארלינג הולאנד נמשך

לכתבה המלאה
מינו ראיולה סוכן שחקני כדורגל. GettyImages
פה גדול, עסקאות גדולות. ראיולה/GettyImages

ראיולה על הסכסוכים המתוקשרים שלו עם אלכס פרגוסון ופפ גווארדיולה, שהביעו את סלידתם מההתנהלות שלו כסוכן: "כשפרגוסון ביקר אותי, זאת הייתה המחמאה הכי גדולה שיכולתי לבקש. פרגוסון רגיל שאנשים באים אליו ואמרים 'כן אדוני, כן אדוני, כן אדוני'. כשהוא עזב את מנצ'סטר יונייטד, הבעלים של המועדון קנו את פול פוגבה והוכיחו שצדקתי. זה לא אני שרצה לקחת משם את פוגבה. זה פרגוסון שלא האמין בו. אז כשהוא אומר עליי 'אני לא מחבב אותו', זאת מחמאה.

"בנוגע למר גווארדיולה, את הפרק הזה כבר סגרתי מזמן. כולם יודעים מה אני חושב עליו באופן אישי, והוא יכול להגיד עליי באופן אישי מה שהוא רוצה. לגבי השאר, אני חושב שהוא מאמן מצוין. וזהו. לא אסתום את הפה, לא אשתוק עבור אף אחד. אגיד את דעתי, זאת זכותי.

"יש בעיה, ואני חושב שהיא משתנה עכשיו, וזה שהם (גווארדיולה, פרגוסון) חושבים שאנחנו צריכים להיכנע להם, כי 'אחרת, מחר מנצ'סטר יוניטד לא תרצה שחקן שלך'. אני לא שם זין אם לעולם לא אעשה עסקה עם מנצ'סטר יונייטד. אני לא בידיים שלהם. אני עצמאי. יש לנו רק צד אחד שאנחנו צריכים לדאוג לו: השחקן. וכל זמן שהם אוהבים אותנו, נעשה מה שצריך".

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"אחיין שלי בן 5 יכול למצוא לו קבוצה". פוגבה/רויטרס

ראיולה על פוגבה: "לא מוערך? תלוי את מי שואלים, אוהדים - או שחקנים ומאמנים. כשאני מדבר עם מקצוענים ואנשי מקצוע, הוא מוערך מאוד. יש רק אחת: לא מה אני או אתה חושבים, אלא מה השוק חושב. אז ביום שבו שלפוגבה לא תהיה קבוצה, זה היום שבו הוא לא מוערך. אני שומע ממנצ'סטר יונייטד שהוא מוערך, וגם מסולשיאר. אבל היום אם מישהו שואל אותי אם אני יכול למצוא לו קבוצה? אחיין שלי בן 5 יכול למצוא לו קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully