וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן העשור הבא של סיטי או סגור בריאל? הטירוף סביב ארלינג הולאנד נמשך

עודכן לאחרונה: 30.3.2021 / 10:52

באנגליה בטוחים שהסקורר הנורבגי יירש את אגוארו במנצ'סטר, בספרד מדווחים שהבלאנקוס סיכמו איתו בעל פה, ורק בנורבגיה מגלים אצלו סדקים: "הגישה שלו צריכה להדליק נורות אדומות"

תקציר ה-2:2 של בורוסיה דורטמונד עם פ.צ. קלן/ספורט1

אחרי ההודעה על עזיבתו של סרחיו אגוארו בסיום העונה, באנגליה יודעים מי צריך להיות הכוכב הגדול הבא בחוד של מנצ'סטר סיטי. "אגוארו היה הכוכב של העשור החולף של הקבוצה, ועכשיו הגיע תורו של ארלינג הולאנד. זה מובן מאליו", כתב הבוקר הפרשן כריס סאטון ב"דיילי מייל".

הדיווחים בנוגע לעתידו של הולאנד סותרים: בספרד טוענים שריאל מדריד היא הפייבוריטית להנחית אותו בקיץ, בעוד באנגליה משוכנעים שמנצ'סטר סיטי היא האופציה הכי קורצת והכי ריאלית, גם בזכות הנוכחות של פפ גווארדיולה, אותו הסקורר הנורבגי מעריך במיוחד. מצד שלישי, הולאנד חתום בדורטמונד עד 2024 ויש סבירות לא נמוכה שיישאר לעונה נוספת. "עצוב שאגוארו הולך, אבל אי אפשר שלא להתרגש ממי שעשוי להיות המחליף שלו. הולאנד יותר ממוכן כדי לקחת מאגוארו את תפקיד הכוכב הגדול של סיטי. גם אם זו נראית כמו החלטה קשה עכשיו מבחינת אגוארו, פפ גווארדיולה יודע מה הוא עושה, והוא מעולם לא פחד לקבל החלטות קשות".

מצד שני, בספרד מתעקשים שהולאנד הכי קרוב לריאל מדריד. לפי דיווח בתוכנית "אל צ'ירינגיטו", הנורבגי למעשה סיכם את תנאיו בעל פה בשורות הבלאנקוס, שבונים בין היתר על היחסים הטובים ששוררים בין פלורנטינו פרס לראשי הקבוצה הגרמנית, שאמורים לאפשר את העסקה.

לפי הדיווח, ריאל תקבל זכות ראשונים על הולאנד ותוכל להשוות כל הצעה אחרת שתוגש, גם מברצלונה ומנצ'סטר סיטי שמתעניינות בו.

ארלינג הולאנד, נבחרת נורבגיה מאוכזב. רויטרס
רק בנורבגיה ההייפ קצת יורד. הולאנד/רויטרס

בינתיים, הולאנד מתקשה לספק את הסחורה בנבחרת נורבגיה ומתחיל לספוג ביקורות מבית. החלוץ לא כבש בשני המשחקים הראשונים של נורבגיה במוקדמות המונדיאל, ושחקן העבר ג'ון ארנה ריסה טוען שזה עניין מנטלי. "משבחים אותו בכל העולם על האופי והקשיחות שהוא מגלה בדורטמונד, אבל בנבחרת לא רואים שום דבר מזה", אמר מגן העבר של ליברפול.

ברנט הולסקר, עוד שחקן עבר, הוסיף: "זה מאכזב מאוד. הוא לא מראה את אותה גישה בנבחרת. בדורטמונד, אם חבר לקבוצה מעביר לו מסירה לא טובה, הוא יכול להכות אותו בפרצוף. בנבחרת הוא מקבל את זה בשלמה, ונראה מחוסר עניין. הגישה שלו צריכה להדליק נורות אדומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully