וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו אגוארו עוזב את מנצ'סטר סיטי: "תחושה אדירה של סיפוק וגאווה"

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 23:48

הסיטיזנס הודיעו שחוזהו של הארגנטינאי לא יוארך והוא יחפש קבוצה חדשה בקיץ. כבש 257 שערים ב-384 הופעות בסה"כ

תקציר: שער האליפות של חלוץ מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו/ספורט 1

סרחיו אגוארו ייזכר תמיד כאחד מגדולי חלוצי הפרמיירליג ומנצ'סטר סיטי. הערב (שני) הקבוצה שמשייטת לאליפות אנגליה הודיעה שהחלוץ האגדי יעזוב אותה בסוף העונה והיא תיפרד ממנו כראוי בטקס מרגש ותבנה פסל שלו לצד אלה של דויד סילבה ווינסנט קומפני. אגוארו בן ה-32, שחתום אולי על השער המפורסם בתולדות הפרמיירליג שהביא לקבוצתו אליפות מול ק.פ.ר ב-2012, יסיים את חוזהו בקיץ והקבוצה החליטה שלא להאריך אותו.

החלוץ הארגנטינאי כתב בטוויטר שלו: "תחושה אדירה של סיפוק וגאווה נשארת בי על כך ששיחקתי במנצ'סטר סיטי במשך עשר שנים, שזה דבר חריג לשחקן בימים אלה ובעידן הזה. אלה היו עשר שנים עם הישגים גדולים, במהלכן הצלחתי להפוך לכובש המצטיין ובניתי קשר עם כל אלה שאוהבים את המועדון, אנשים שתמיד יישארו בליבי. הצטרפתי אל הקבוצה בתהליך הבנייה שלה ב-2011 ועם ההובלה של הבעלים והתרומה של שחקנים רבים הפכנו לאחד המועדונים הגדולים בעולם. המטרה להישאר בעמדה הזו עכשיו עוברת לאחרים. אני אמשיך לתת הכול עד סוף העונה כדי לזכות בתארים נוספים ולשמח את האוהדים ואז יגיעו אתגרים חדשים ואהיה מוכן להתמודד איתם באותה רמה של תשוקה ומקצוענות שתמשיך הבאתי כדי להתמודד ברמות הגבוהות ביותר".

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
במנצ'סטר סיטי יתגעגעו אליו. סרחיו אגוארו/GettyImages

אגוארו הצטרף לסיטי בקיץ 2011 ומיד הטביע את חותמו במועדון. הוא מלך השערים של מנצ'סטר סיטי בכל הזמנים עם 257 כיבושים ב-384 הופעות. אגוארו גם מלך השערים הזר של הפרמיירליג בכל הזמנים והרביעי בסך הכול אחרי אלן שירר, וויין רוני ואנדי קול.

אל מובראק הבעלים הכול יכול של סיטי נפרד מאגוארו ואמר: "התרומה של אגוארו למועדון היא פשוט עצומה. הוא אגדה ובחור שכולם אוהבים במועדון. זה לא הזמן למילים ונאומים, יש עוד הרבה מה להשיג העונה עם סרחיו ואנחנו מצפים לתרומה שלו גם בהמשך העונה". כוכב הרוק ליאם גלאגר, סולן אואזיס לשעבר, צייץ בטוויטר: "לסרחיו אגוארו האחד והיחיד, תודה לך על כל הרגעים היפים שנתת למועדון, אתה אגדה. בהצלחה בעתיד".

כתב BBC סימון סטון כתב: "אלה חדשות גדולות, למרות שזה היה די ברור לאור דקות המשחק המועטות של אגוארו. החלוץ הפורה רשם רק 14 הופעות העונה, חלק מזה בכלל פציעה, אבל גם אחרי שהתאושש מפציעה בברך הוא לרוב לא זכה לדקות ופפ גווארדיולה העדיף את גבריאל ז'סוס כחלוץ או שחקן אחר כחלוץ מדומה. כידוע, גווארדיולה רוצה לצרף חלוץ בקיץ והשם של ארלינג הולאנד נקשר במנצ'סטר סיטי ולכן היה די ברור שאגוארו יעזוב, כל זאת למרות שעד לפני חודש מקורות שקרובים אל השחקן טענו שהוא מרגיש שיש סיכוי שיישאר. עכשיו כשהמועדון הודיע שזה לא יקרה, יהיה מרתק לראות איך כל זה ייגמר. ברצלונה התעניינה לגבי אגוארו ואולי הוא בהחלט יצטרף לשם, במיוחד אם ליאונל מסי יישאר".

עוד בוואלה!

בספרד טוענים: ברצלונה כבר הגיעה לסיכום עם סרחיו אגוארו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully