וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו על הביקורות נגדו: "חד משמעית בגלל שאני לא יהודי"

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 18:57

קפטן נבחרת ישראל התראיין לתכנית הספורט ברשת ב' וטען: "בואו לא ניתמם, המצב הלך לכיוון לא חיובי, ולא רק בכדורגל". על הביקורות שהופנו כלפי הנבחרת אמר: "זה בא מאנשים שהיו במקום שלנו ולא הצליחו מאיתנו יותר מדי"

תקציר: נבחרת ישראל מביסה 1:4 את מולדובה אחרי שנקלעה לפיגור/ספורט 1

קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו מתח היום (חמישי) ביקורת חריפה על היחס שהוא מקבל מחלק מהאוהדים והפרשנים וטען כי היא מונעת מגזענות. בריאיון לליאן וילדאו ועמית לוינטל בתוכנית "כאן ספורט" בכאן רשת ב', התייחס נאתכו לשריקות הבוז שקיבל במשחקי הנבחרת האחרונים ואמר: "זה קודם כל חד משמעית בגלל שאני לא יהודי, זאת אחת הסיבות המרכזיות".

נאתכו הפנה חצים גם אל התקשורת: "הסיבה המרכזית היא שאנשים יושבים כל היום באולפנים, מסיבות גזעניות וכל הזמן מכרסמים ומכרסמים וכשאתה אומר לאנשים כל הזמן רע ורע בסוף הם גם חושבים רע, גם אם זה פחות צודק". כשנשאל אם הביקורות היו אחרות כלפי קפטן יהודי השיב נאתכו "במאה אחוז" והוסיף: "לא ניתמם, אתם רואים מה קורה ולצערי זה לא רק בכדורגל. המצב שלנו הלך לכיוון הלא חיובי".

ביברס נאתכו עם סאן מנחם שחקני נבחרת ישראל. דני מרון
ביקורת לא עניינית. נאתכו/דני מרון

על הביקורת הכללית שהשומעה על הנבחרת אמר: "אם היו מנתחים כל משחק לגופו אז זה ביקורות לגיטמיות, אלה ביקורות שיכולת להישמע. זה כבר עובר להרגשה שהביקורות נגד המאמן בכוונה וזה בא מאנשים שהיו במקום שלנו ולא הצליחו מאיתנו יותר מדי". בהמשך אמר: "בגלל שווילי (רוטנשטיינר, מאמן הנבחרת), לא חלק מהקומבינה קל לרדת עליו ולהיכנס בו, קצת כבוד לא יזיק לנו. הרגשתי קצת לא נעים במסיבת העיתונאים, בביקורת שהעבירו עליו".

בנוגע לסיכויי העלייה של הנבחרת למונדיאל, אחרי שלושת המשחקים הראשונים, אמר נאתכו כי לדעתו המיקום הריאלי של ישראל בבית הוא המקום השלישי, שלא מוביל לעלייה למונדיאל: "אם היית שואל אותי לפני תחילת הקמפיין הייתי אומר לך שאנחנו נילחם עם סקוטלנד על המקום השלישי, אבל זה בית והוא משתנה. אם אנחנו נגיע למצב שאנחנו כן יכולים להילחם על זה אנחנו נעשה הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully