וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם במולדובה על ישראל: "היינו מנצחים ב-11 שחקנים, מה שישראל עשתה לא מכובד"

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 8:47

המאמן רוברטו בורדין על ההרחקה: "ראיתי שטהא מתגרה בשחקנים שלנו; בניגוד אליו הם לא צנחו בדרמטיות על כר הדשא"

תקציר: נבחרת ישראל מביסה 1:4 את מולדובה אחרי שנקלעה לפיגור/ספורט 1

בדקה ה-29 במשחק מול ישראל, נבחרת מולדובה הרשתה לעצמה לחלום. המולדבים שאירחו את הכחולים לבנים אמש (רביעי) במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022 הוליכו 0:1 קצת לפני הדקה ה-30, וקיוו לנצח במסגרת רשמית לראשונה מאז יוני 2019, אז גברו על אנדורה. בסופו של דבר, על אף רוח הלחימה והרצון העז, המולדבים לא הצליחו להוות יריב ראוי לישראל, והפסידו 4:1.

"נכון, הפסדנו פעם נוספת, אבל בניגוד למשחק מול דנמרק, הפעם נראינו הרבה יותר טוב", אמר המאמן רוברטו בורדין. "מאכזב שאחרי שהובלנו ספגנו ארבעה שערים. לטעמי, השער השני של ישראל נכבש בעזרת היד, ואחריו, כשנותרנו בעשרה שחקנים, כבר היה לנו קשה, למרות שהיו לנו כמה הזדמנויות להשוות על אף החיסרון המספרי".

שחקן נבחרת ישראל מונס דאבור מול שחקן נבחרת מולדובה יון ז'רדאן. רויטרס
פינטזו על ניצחון. המולדבים מקיפים את דאבור/רויטרס

"אם היינו מנצחים עם 11 שחקנים? קשה לדעת, אבל כששיחקנו 11 מול 11, המשחק היה מאוזן ושווה. כבשנו ראשונים והצגנו כדורגל טוב, הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק מצוין מול יריבה חזקה, אז כן, אני חושב שהיינו יכולים לנצח. בנוגע לכרטיס האדום, ראיתי שמספר 5 של ישראל (לואי טהא) מתגרה בשחקנים שלנו, במיוחד בוואדים ראטה ויון ניקולאסקו התקשה להישאר אדיש לכך. בניגוד לשחקן הישראלי, ראטה וניקולאסקו לא צנחו בדרמטיות לדשא, למרות שהם יכלו לעשות את זה. בנוסף, אני זוכר שבמהלך המשחק, בזמן ששחקנים שלהם שכבו על הדשא אחרי שנפגעו, הוצאנו את הכדור החוצה בזמן שגם נבחרת ישראל עשתה זאת, אבל בניגוד אלינו היא החלה ישר ללחוץ, וזה לא נהוג בכדורגל. זה לא מכובד ולא פייר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully