וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל באר שבע: חשש גדול באלופה, ואן לוון יחליט עם טיבי ופרץ אם לשתפם

2.4.2021 / 9:01

הצהובים בסגל חסר לקראת משחקי ההכרעה, ההערכה שפרץ יפתח מול באר שבע (שבת, 20:30, ספורט 5) ובלטקסה יוצב כבלם במקום טיבי, בקבוצה מודים שיש חוסר ודאות: "אף אחד לא יודע איך נחזור". בבאר שבע אופטימיים: שבים רעבים ורעננים מהפגרה

מחזור 27הסתיים03/04/2021
מכבי תל אביב
  • בלקמן (42)
  • בלקמן (56)
1:2
  • (71) יחזקאל
הפועל באר שבע
תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תיכנס מחר (שבת) לפלייאוף העליון עם הרבה חשש. סגל הקבוצה חסר כבר זמן רב את יונתן כהן ודן גלזר והשניים לא יהיו כשירים גם למשחק העונה מול מכבי חיפה ביום שלישי, כל שכן גם לא למשחק מחר מול הפועל באר שבע (שבת, 20:30, ספורט5). ההערכה מדברת על כך שהשניים זקוקים לעוד שבועיים כדי לחזור לשחק.

אל שני השחקנים החשובים האלה מצטרף אייל גולסה שנפצע בנבחרת ישראל ועדיין לא ברור מתי ישוב מהפציעה בברכו. מחר ייעדר גם אלכסנדר פשיץ' שספג כרטיס אדום בדרבי מול הפועל תל אביב לפני הפגרה. בהיעדר כל אלה יצטרך פטריק ואן לוון להחליט מה הוא עושה מחר עם דור פרץ ואיתן טיבי. השניים ערכו אתמול אחר הצהריים אימון שחרור בקרית שלום אחרי שחזרו מהמשחק של הנבחרת במולדובה ומאמן מכבי תל אביב יחליט ביחד איתם האם הם ישחקו מחר וכמה דקות. ההערכה היא שפרץ יפתח ואילו טיבי יתחיל על הספסל כאשר יתכן שמתן בלטקסה יפתח כבלם במקומו.

אנדרה ז'ראלדש החלים מהפציעה שהיתה לו והוא יפתח כמגן ימני. מתן חוזז צפוי לחזור להרכב אחרי שלא פתח בדרבי וגם אילון אלמוג עשוי לעלות באחד עשר. "אף אחד לא יודע איך חוזרים מפגרה", אמר אמש שחקן בקבוצה. "נכנסנו לפגרה עם התיקו המעצבן נגד הפועל תל אביב וצריך לקוות שנחזור ממנה עם ניצחון לפני מכבי חיפה".

דור פרץ שחקן נבחרת ישראל עם איתן טיבי. דני מרון
מסוגל לעמוד בעומס? פרץ/דני מרון

הפועל באר שבע

בהפועל באר שבע בטוחים שהם יכולים לקחת לפחות נקודה מחר בבלומפילד מול מכבי תל אביב. האימונים השבוע היו בקצב גבוה ובכלל נראה שלאחר שובם של שחקנים רבים מפציעות ארוכות, הקבוצה נכנסת לפלייאוף מאוד רעננה ורעבה להשיג את הכרטיס לקונפרנס ליג. גם העובדה ששחקנים רבים לא בטוחים לעונה הבאה, אמורה לגרום לקבוצה להעלות הילוך בפלייאוף ולשחק הרבה יותר טוב מאשר במשחקים האחרונים.

ז'וזואה ימשיך להיעדר בגלל ההרחקה מול קרית שמונה, אבל חאתם עבד אלחמיד חוזר לסגל מההרחקה שלו והוא אמור לפתוח אחרי שהחלים מהפציעה בגללה שוחרר מנבחרת ישראל בתחילת השבוע. אור דדיה יפתח כמגן ימני ובקישור ימשיך תומר יוספי שכבש את צמד השערים שסייעו לקבוצה לנצח את בני יהודה במחזור הסיום של הליגה הסדירה ולהיכנס לפלייאוף העליון. אלטון אקולטסה שרוצה להוכיח את עצמו במשחקים הקרובים אחרי הופעות מאוד פושרות העונה בליגה והברזילאי פארליי רוזה אמורים לפתוח יחד בכנפיים, אם כי לרוני לוי יש גם את רותם חטואל וסינטיאהו סלליך לאגפים והוא עדיין לא החליט סופית על ה-11 שלו. שגיב יחזקאל שיחמיץ את המשחק ביום שלישי מול מ.ס. אשדוד בגלל צהובים, אמור לפתוח כחלוץ.

עוד בוואלה!

פטריק ואן לוון: "החיסרון היחיד בפגרה - ששחקני הנבחרת שלנו לא זכו לנוח"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע אלטון אקולטסה מול שחקן בני יהודה מתיאה ליואיץ'. דני מרון
הזדמנות להוכיח. אקולטסה/דני מרון

טריוויה

* 118 משחקי ליגה היו בין הקבוצות, כשמכבי תל אביב מובילה 27:56 בניצחונות ועוד 35 משחקים לא הוכרעו.

* שתי הקבוצות נפגשו העונה כבר חמש פעמים, והפועל באר שבע עדיין לא כבשה. מכבי תל אביב ניצחה פעמיים 0:2 במסגרת אלוף האלופים, המשחק הביתי בליגה הסתיים ב-0:0 ואילו בטרנר היא ניצחה 0:1 גם בליגה וגם בגביע.

* הפועל באר שבע לא ניצחה את האלופה בחוץ כבר שלוש שנים, מאז ה-0:1 של חנן ממן באצטדיון בנתניה באפריל 2018. הניצחון האחרון בבלומפילד היה 1:2 בדצמבר 2015, עם שערים של אליניב ברדה ומאור מליקסון, כיום עוזרי המאמן.

* מכבי תל אביב בלתי מנוצחת ב-18 המחזורים האחרונים, כשבעידן פטריק ואן לוון היא צברה 41 נקודות מתוך 45 אפשריות.

* רוני לוי לא ניצח את מכבי תל אביב בליגה מאז ינואר 2008, אז אימן את מכבי חיפה ב-1:3 הביתי. מדובר ברצף של 14 משחקים, כאשר בששת האחרונים הקבוצות שלו אפילו לא כבשו.

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 5000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully