וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק ואן לוון: "החיסרון היחיד בפגרה - ששחקני הנבחרת שלנו לא זכו לנוח"

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 18:57

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת הפועל באר שבע: "עבור רוב השחקנים שלנו זו היתה הזדמנות לנוח ולהתאושש מכמות המשחקים הגדולה". ז'ראלדש יודע: "איפה נסיים את העונה הזו זה בידיים שלנו"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב עם הפועל תל אביב/ספורט1

נציגי מכבי תל אביב דיברו הערב (חמישי) לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום שבת בפתיחת הפלייאוף העליון. "אנו חוזרים לעניינים אחרי שבועיים של נבחרות", אמר פטריק ואן לוון. "עבדנו ביחד עם יתר השחקנים, ערכנו משחק אימון. עבור הקבוצה, זו היתה הזדמנות לנוח קצת, להתאושש מכמות המשחקים הגדולה, לבלות זמן עם המשפחות. לצערנו, השחקנים שהשתתפו במשחקי הנבחרות לא זכו לנוח, זה החיסרון היחיד של התקופה הזו".

מאמן האלופה הוסיף: "אנחנו מסתכלים על כל משחק בנפרד, צריך לנצח, צריך לנצח את כל המשחקים אם אנחנו רוצים את העונה הכי טובה שאפשר, וזו המטרה שלנו. יש יריבות בין הקבוצות בשל מפגשי העבר וזה יעניק אווירה טובה, אנחנו צריכים להיות הכי טובים שאפשר".

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מוכן ומזומן. ואן לוון/אריאל שלום

אנדרה ז'ראלדש אמר במסיבת העיתונאים: "היו לנו שבועיים להתאושש ולהשתפר, עכשיו אנחנו מוכנים לחזור לעניינים. היתה לי פציעה קטנה אבל אני מוכן לשחק. הפועל באר שבע קבוצה טובה עם שחקנים טובים, תמיד קשה מולם, אבל אנחנו יודעים מה צריך לעשות כדי לנצח. זה להתמקד רק במשחק הקרוב כדי לעמוד במטרה שלנו בסיום העונה. הדבר הכי חשוב הוא איפה אתה מסיים את העונה, לא איפה אתה נמצא כרגע. זה בידיים שלנו, אם נשיג את המטרות שלנו או לא, וזה מתחיל ביום שבת. יהיה תענוג להיות שוב עם הקהל שלנו, אני משוכנע שצפויה אווירה נהדרת. אני מקווה שנחייך ונשיג את הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully