וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - קרית שמונה: בן שמעון העלה הילוך, מוגיס יזכה לדקות ראשונות

עודכן לאחרונה: 2.4.2021 / 16:36

אשדוד רוצה להיכנס לפלייאוף העליון עם ניצחון על הקבוצה שניצחה אותה פעמיים העונה (שבת, 18:45, 5 לייב): שלומי אזולאי ייעדר בגלל צהובים, טורה עשוי לפתוח מנגד

מחזור 27הסתיים03/04/2021
מ.ס. אשדוד
  • מוגיס (63)
1:1
  • (37) שכר
עירוני קרית שמונה
תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט 1

מ.ס אשדוד

מ.ס. אשדוד רוצה להיכנס לפלייאוף העליון עם ניצחון על הקבוצה שניצחה אותה פעמיים העונה, הפועל קרית שמונה (שבת, 18:45, 5 לייב). המאמן רן בן שמעון העלה הילוך באימונים האחרונים ועשה אסיפות מקצועיות מאוד ממוקדות כדי להחזיר את השחקנים למסלול. שלומי אזולאי ייעדר בגלל כרטיסים צהובים. באיו פאהד וטימותי אוואני ישובו רק הלילה לארץ והם לא בתכנון למשחק. מי שיזכה לדקות ראשונות הוא שחקן ההתקפה הגנאי זקאריה מוגיס שנראה טוב באימונים. חמודי כנעאן שהיה עם הנבחרת ולא זכה לשחק, אמור לפתוח. גיל כהן ימשיך בהרכב וגם רמזי ספורי צפוי לפתוח אחרי שכבש את שער הבכורה שלו בקבוצה במשחק מול בית"ר ירושלים לפני הפגרה.

מוחמד כנעאן שחקן מ.ס. אשדוד בחימום. לירון מולדובן
בניגוד לנבחרת, הפעם הוא יקבל דקות. כנעאן/לירון מולדובן

עירוני קרית שמונה

בצל ההודעה על עזיבתו של קובי רפואה בסוף העונה, בעירוני קרית שמונה יפתחו את הפלייאוף העליון במטרה להשיג כרטיס לאירופה ולכל הפחות לסיים במקום הרביעי. הקשר יואב הופמייסטר ייעדר בשל הרחקה כשסאקו טורה או אדריאן רוצ'ט יחליפו אותו בהרכב. "המטרה שלנו היא לסיים את העונה בצורה טובה ואולי גם להגיע לאירופה", אמר אחד השחקנים. "גם באופן אישי כולם מבינים שיהיו פה שינויים בעונה הבאה. כל אחד צריך להוכיח את עצמו".

עוד בוואלה!

רן בן שמעון: "אימון זה החמצן שלי. המניות שלי מעולם לא היו בירידה"

לכתבה המלאה

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו 31 פעמים במסגרת ליגת העל, כשעירוני קרית שמונה מובילה 9:12 בניצחונות ועוד 10 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כל ארבעת העימותים האחרונים, כולל בגביע הטוטו בתחילת העונה, הסתיימו בניצחונות של קרית שמונה, בהפרש שערים מצטבר של 1:9. היא הקבוצה היחידה שניצחה את מ.ס. אשדוד פעמיים העונה.

* אשדוד ללא הפסד בשבעת משחקי הבית האחרונים שלה, במהלכם צברה 17 נקודות מתוך 21 וספגה רק פעמיים.

* לוסיו, ששיחק באשדוד חצי עונה ב-2017 וכבש שער אחד, אוהב לפגוש אותה יותר מאשר כל יריבה אחרת. יש לו חמישה שערים ושני בישולים בשבעה משחקים מולה (חמישה ניצחונות, תיקו והפסד), כולל גול ב-0:2 בחוץ במחזור הפתיחה.

* רן בן שמעון לא הצליח לנצח בשבעת המשחקים האחרונים שלו מול קרית שמונה, אותה הוביל לאליפות ההיסטורית ב-2011/12. גם נגד קובי רפואה המאזן שלו דומה: שלושה הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: דרור כהן
אצטדיון: אשדוד
קהל: 200

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully