וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: UCLA הדהימה את מישיגן ותפגוש את גונזאגה בפיינל פור

הברוינס (11) עצרו את הקבוצה של ג'ואן הווארד (1) עם 49:51, הבולדוגס המושלמים (1) כבר במאזן 0:30 אחרי 66:85 קל על USC

ג'וני ג'וזאנג שחקן מכללת UCLA. AP
מדורגת 10 או נמוך שישית אי פעם שמגיעה לפיינל פור. ג'וני ג'וזאנג/AP

תמונת הפיינל פור של טורניר המכללות הושלמה הבוקר (רביעי), עם הניצחון החלק של גונזאגה המושלמת על USC והסנסציה של UCLA מול מישיגן החזקה. שתי המנצחות ייפגשו בלילה שבין שבת לראשון בחצי הגמר השני של הריקוד הגדול, כשבחצי הגמר הראשון יתעמתו ביילור ויוסטון שהעפילו אתמול.

UCLA - מישיגן 49:51

אחת המכללות המפוארות בתולדות הטורניר העפילו לפיינל פור בפעם ה-18 (רק לצפון קרוליינה עם 20 יש יותר הופעות במעמד השיא של עולם הקולג'ים), והפעם מעמדת האנדרדוג כמדורגת 11 בלבד - זו רק הפעם השישית שמדורגת 10 או נמוך מעפילה לחצי הגמר מאז הכנסת הדירוגים ב-1979.

הוולברינס של ג'ואן הווארד היו מדורגים ראשונים באיזור המזרח ולא היו אמורים להתקשות אבל סבלו מיום קליעות חלש של פרנץ ואגנר (אחיו של מו ואגנר, עד לא מזמן חברו של דני אבדיה בוויזארדס), שקלע 4 נקודות ב-1 מ-10 מהשדה, והחטיא שלשת ניצחון בשניית הסיום. את הברוינס הוליך ג'וני ג'וזאנג עם 28 נקודות.

עוד בוואלה!

אתמול: ביילור ויוסטון עשו היסטוריה וייפגשו בפיינל פור

לכתבה המלאה
דרו טים שחקן מכללת גונזאגה. AP
ישחזרו את העונה המושלמת של אינדיאנה ב-1976? דרו טים/AP

USC - גונזאגה 85:66

הבולדוגס ממשיכים במסע הקסם בניסיון לשחזר את העונה המושלמת של אינדיאנה ובובי נייט מ-1976, והם הקבוצה השלישית בלבד מאז שהטורניר התרחב ל-64 קבוצות ב-1985 שמגיעה ללא הפסד לפיינל פור. דרו טים וחבריו ברחו ל-4:17 אחרי חמש דקות מול אחת מקבוצות ההגנה הטובות במכללות, ורק הלכו והגדילו את הפער לאורך כל המשחק.

אז הזאגס עלו למאזן 0:30 העונה, כשטים מסיים עם 23 נקודות (10 מ-19 מהשדה), ג'יילן סאגס הוסיף 18 נקודות, 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, וקורי קיספרט תרם 18 נקודות ו-8 ריבאונדים משלו. את הטרוג'אנס הוליך אוון מובלי, המועמד להיבחר בצמרת הדראפט הקרוב, עם 19 נקודות ו-7 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully