וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקו החלש ב-NBA? וושינגטון חזרה להפסיד, 3 נקודות לדני אבדיה

אחרי שני ניצחונות רצופים, הוויזארדס ירדו לקרקע עם הפסד 114:104 לשארלוט אותו הישראלי סיים עם 1 מ-10 בלבד מהשדה ויצא בשש עבירות. האצ'ימורה השווה שיא קריירה עם 30, ווסטברוק שוב סיפק טריפל דאבל מרשים, אבל וושינגטון לא הסתדרה ללא ביל הפצוע

שחקני וושינגטון וויזארדס חוגגים עם ראסל ווסטברוק בחדר ההלבשה/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

משחקו החלש ביותר ב-NBA? עונת הרוקי של דני אבדיה ממשיכה להיות הפכפכה ומשונה. אחרי שני משחקים בהם נראתה מגמת שיפור, הרוקי הישראלי סבל הלילה (בין שלישי לרביעי) מיום רע בהפסד 114:104 של וושינגטון לשארלוט.

בהיעדרם של בראדלי ביל וראול נטו הפצועים, קיווה אבדיה לקבל יותר אחריות בהתקפה, אבל התקשה מאוד וסיים 32 דקות לא מספיק טובות עם 3 נקודות בלבד כולל 1 מ-10 מהשדה ו-1 מ-7 מהשלוש. הרוקי הישראלי אמנם תרם את חלקו בריבאונדים (8) והציג יכולת הגנתית לא רעה, אבל שוב יצא ב-6 עבירות, שוב מיעט ליזום מהלכים בהתקפה ושוב הסתפק בעיקר בעמידה סביב קשת השלוש ובהמתנה למסירות מחבריו.

בשורה התחתונה, וושינגטון שוב נראית רחוקה מתמונת הפלייאוף עם ההפסד התשיעי שלה ב-12 משחקים מאז החזרה מפגרת האולסטאר. ההורנטס שלטו במשחק ברוב שלביו ושמרו על יתרון קטן כמעט לאורך כל הדרך. הרבע הראשון הסתיים בפלוס שלוש לזכותם, כשאבדיה מקבל משימה הגנתית לא קלה ומנסה להצר את צעדיו של גורדון הייוורד. המגמה נמשכה גם ברבע השני, כשוושינגטון מתקשה לייצר נקודות ויורדת למחצית בפיגור של 8 נקודות.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול קודי זלר, שארלוט הורנטס. רויטרס
היד לא הייתה מאופסת. אבדיה בפעולה/רויטרס
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, שומר על גורדון הייוורד, שארלוט הורנטס. רויטרס
גם העבירות שוב הצטברו בקצב מהיר מדי. אבדיה מול הייוורד/רויטרס

היתרון של שארלוט גדל לדו ספרתי בהמשך, ולמרות ניסיונות קאמבק של וושינגטון שהצליחה לצמק למינוס 3 בלבד ברבע הרביעי, המהפך לא הושלם. דקה וחצי לסיום קלע אבדיה את הסל היחיד שלו במשחק - שלשה שקיזזה את ההפרש ל-6, אבל טרי רוז'יר הבטיח את הניצחון של ההורנטס במהלכים הבאים.

נקודת האור של וושינגטון שוב הייתה היכולת ההתקפית של רוי האצ'ימורה, שממשיך למצב את עצמו כשחקן השלישי בטיבו בקבוצה אחרי בראדלי ביל וראסל ווסטברוק. היפני השווה את שיא הקריירה שלו עם 30 נקודות, בעוד ווסטברוק אמנם לא הצליח לשחזר את יכולת השיא מהמשחק הפנטסטי שלו נגד אינדיאנה, אבל הגיע לטריפל דאבל מספר 17 העונה עם 22 נקודות, 15 אסיסטים ו-15 ריבאונדים.

שחקני וושינגטון וויזארדס רוי האצ'ימורה, רובין לופז. רויטרס
נקודת האור: רוי האצ'ימורה ממשיך להשתפר, והשווה את שיא הקריירה/רויטרס

בצד השני, טרי רוז'יר סיים עם 27 וגורדון הייוורד הוסיף 26 לצד שיא עונתי של 11 ריבאונדים, ויחד הם הובילו את שארלוט לניצחון רביעי בחמשת המשחקים שעברו מאז הפציעה שהשביתה את לאמלו בול. וושינגטון ואבדיה ינסו להתאושש במשחק הבא בו יתארחו אצל דטרויט בלילה שבין חמישי לשישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully