וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העמדה של פרץ ותשישות השחקנים. ההתלבטויות בנבחרת ישראל לקראת מולדובה

30.3.2021 / 20:17

רוטנשטיינר יקבל החלטה לגבי ההרכב רק ביום המשחק, לא ברור האם כוכב מכבי תל אביב יפתח כבלם או כקשר. וייסמן ודאבור תורגלו לסירוגין, נאתכו התייחס לביקורות על מאמן הנבחרת: "לצערי מנוסים גם בזה". על זהבי: "כולם יודעים מה המשמעות שלו" (ד', 21:45, כאן 11)

מחזור 3הסתיים31/03/2021
מולדובה
  • קארפ (29)
4:1
  • (45) זהבי
  • (57) סולומון
  • (64) דאבור
  • (66) נאתכו
נבחרת ישראל
תקציר: נבחרת ישראל - סקוטנד 1:1/ספורט 1

נבחרת ישראל נערכת לקראת המפגש עם מולדובה לאחר שכבר נחתה במדינה האקס סובייטית לקראת המפגש מחר (רביעי, 21:45, כאן 11). השחקנים של וילי רוטנשטיינר השיגו נקודה בלבד בשני משחקי הבית שפתחו את הקמפיין, ויקוו להשיג ניצחון בכורה מול הנבחרת שספגה 8:0 מדנמרק במחזור החולף במוקדמות המונדיאל.

רוטנשטיינר מתלבט לגבי כמה שחקנים לקראת המשחק מחר מול מולדובה ויקבל החלטה סופית רק מחר בבוקר. רוטנשטיינר ישוחח עם מספר שחקנים בתום האימון הערב בקישינב כדי לאמוד את מידת העייפות ואת היכולת שלהם לפתוח משחק שלישי ברציפות תוך שישה ימים.

המאמן לא אמור לזוז ממשנתו והוא צפוי לעלות גם מחר במערך של שלושה בלמים, אם כי הוא עשוי להוסיף אלמנט מסוים לאור היריבה הנחותה. האוסטרי רוצה את דור פרץ בקישור, אבל הוא גם מאוד מחזיק מנטע לביא ואוהב כשהוא על כר הדשא ולכן הוא יצטרך להכריע באיזו עמדה לצוות את קשר מכבי תל אביב שכבש את השער היחיד של ישראל בקמפיין עד כה.

אם פרץ יתופקד כקשר, ישחק לואי טהא כבלם, אבל בהחלט יתכן שכוכב מכבי תל אביב יהיה סוג של בלם שלישי שמצטרף לקישור ואז נטע לביא ישחק לצד ביברס נאתכו בקישור. מונס דאבור אמור לחזור להרכב במקום שון ויסמן, אולם השניים תורגלו לסירוגין בהרכב בשל הפציעה של שחקן הופנהיים מהמשחק מול דנמרק. ערן זהבי ומנור סולומון יחפשו את השער הראשון שלהם בקמפיין.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. דני מרון
התבטות לגבי ההרכב. רוטנשטיינר/דני מרון

ביברס נאתכו התייחס לביקורות שהופנו כנגד המאמן וילי רוטנשטיינר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק: "לצערי אנחנו מנוסים גם בזה ולוקחים הכל בערבון מוגבל. יש הרבה מעבר לביקורות ואנחנו יודעים מה המאמן נותן לנו. אנחנו השחקנים מאוד מעריכים את וילי ונהיה אחריו ובשבילו ככל שאנחנו יכולים. הלוואי שילמדו להעריך את העבודה של הצוות ושהנבחרת הזו רק תתקדם עם הזמן".

הקפטן התייחס גם לביקורות כלפי ערן זהבי: "כשערן נתן שניים או שלושה גולים כולם החמיאו לערן וכשלא הולך כולם כותבים שהוא משחק לבד. כולם יודעים מה המשמעות שלו לנבחרת, אנחנו אוהבים אותו. הוא חלק מאיתנו גם בחדר ההלבשה ולמרות שמישהי מנסה לצייר תמונה אחרת, אנחנו נבחרת חזקה".

מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר התייחס למשחק: "ננסה לעשות את הטוב ביותר שלנו. אני חושב שהמחצית הראשונה נגד סקוטלנד הייתה הטובה ביותר מאז שאני כאן והייתי מאוד מרוצה. אחרי המשחקים נגד דנמרק וסקוטלנד, עלינו לדעת להתקדם למשחק מול מולדובה ואני משוכנע שהשחקנים ידעו לעשות את המוטל עליהם".

עוד בוואלה! ספורט

גם מאמן צריך כושר משחק: על השבוע הקשה שעובר וילי רוטנשטיינר

לכתבה המלאה
קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו. שלומי גבאי
מגן על המאמן והכוכב. נאתכו/שלומי גבאי

אחרי התבוסה 8:0 לדנמרק ו-1:1 בלבד בבית נגד איי פארו, מולדובה תנסה להשיב מעט מהכבוד האבוד במשחק הבית נגד ישראל. אם לא די בצרות המקצועיות של המאמן רוברטו בורדין, השחקן הבכיר ביותר שלו, ארתור יוניצה, חזר לשורות בנבנטו האיטלקית ולא ישחק מחר.

הבלם בן ה-34, אלכסנדרו אפוריאנו, אמור לפתוח ולערוך את ההופעה ה-100 שלו במדי נבחרתו, ואתמול הוא אמר: "אנחנו מבוישים מהתוצאה נגד דנמרק ומתנצלים בפני האוהדים. אני מקווה שנלמד מהטעויות ונתקן אותן נגד ישראל".

מאמן מולדובה רוברטו בורדין אמר לקראת המשחק: "דיברתי עם השחקנים והבהרתי להם שאסור להתבזות כמו שקרה לנו מול דנמרק. הם הבינו שאסור שזה יקרה שוב. בימים האחרונים אני לא רק מאמן הנבחרת, אלא גם הפסיכולוג. אנחנו הפסיכולוגיים הכי טובים של עצמנו, ואנחנו מבינים שחייבים לשכוח במהירות מהמשחק מול דנמרק".

על נבחרת ישראל אמר בורדין: "ראינו את המשחקים שלה וברור שמדובר ביריבה חזקה, מהירה טכנית, שמסוגלת לשחק בקצב גבוה. הם עשו תוצאות טובות עד עכשיו ויש להם שחקנים טובים שמשחקים בליגות איכותיות. אני מתכוון להזהיר את השחקנים שלי מפני המהירות והדינמיות שלהם".

מולדובה לא ניצחה מאז יוני 2019, 18 משחקים מהם 15 רשמיים. בפעם האחרונה היא גברה 0:1 על אנדורה במוקדמות יורו 2020. האנקדוטה המעניינת היא שאת המשחק ניהל בויאן פנדז'יץ' השבדי - בדיוק אותו שופט ששובץ למשחק מחר נגד ישראל. האם זה סימן מעודד עבור המארחת? סביר להניח שלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully