וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות של כריסטיאנו רונאלדו: "הוא ניסה לזרוק את סרט הקפטן על הפרצוף של השופט"

קטיה אביירו יצאה להגנת כוכב פורטוגל בעקבות השלכת סרט הקפטן: "הוא מחה על מה שעוללו לנבחרת, כולם נגעלים מזה אבל יש כמה "מומחים" בטלוויזיה שמעזים לבקר אותו"

שער פסול של כריסטיאנו רונאלדו במשחק של נבחרת פורטוגל מול סרביה/ספורט 1

כריסטיאנו רונאלדו שוב עלה לכותרות מהסיבות הלא נכונות. אחרי הכישלונות עם יובנטוס והביקורת הקשה, קפטן נבחרת פורטוגל ספג ביקורת מכל עבר אחרי שזרק בעצבים את סרט הקפטן לאחר ששער ניצחון חוקי שלו נפסל נגד סרביה.

אלא שלמרות הביקורת מצד פיפ"א וגם חלק מכוכבי העבר של נבחרת פורטוגל, רונאלדו זכה לגיבוי ממאמן נבחרת פורטוגל פרננדו סנטוס שהצהיר שסרט הקפטן לא יילקח ממנו.

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו. Nikola Krstic, GettyImages
יפתח גם מול לוקסמבורג, עם סרט הקפטן. רונאלדו/GettyImages, Nikola Krstic

מי שהצטרפה למצעד התומכים ברונאלדו היא קטיה אביירו, אחת מאחיותיו של רונאלדו שהעלתה פוסט לאינסטגרם והסבירה את המעשה של אחיה כשכתבה: "רונאלדו הוא סמל של פורטוגל. המדינה שלנו נשדדה עם סקנדל גדול. כריסטיאנו, שכבש את השער בדקה האחרונה, התקומם על כך. הוא הדגים מיד איך הכדור עבר את הקו ב-30 סנטימטר והלך לחדר ההלבשה כי השופט לא היה שווה את המאמץ שלו".

"הוא הגן כל כך הרבה על ארץ מולדתו עם השיניים והציפורניים והוא זרק את סרט הקפטן לדשא. אלא שהכוונה שלו הייתה לזרוק את הסרט לפרצוף של השופט על מה שהוא והעוזר שלו עוללו לפורטוגל. למרות שכולם נגעלים ממה שקרה, יש כמה "מומחים" בטלוויזיה שהעזו לבקר את המחווה של רונאלדו וזו בושה".

אחרי שהסערה תירגע, רונאלדו יפתח עם סרט הקפטן על ידו במשחק של פורטוגל בחוץ מול לוקסמבורג, בתקווה לכבוש שער ראשון בקמפיין מוקדמות המונדיאל ולהתקרב עוד קצת לשיאו על עלי דאי ככובש המצטיין אי פעם עבור הנבחרת שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully