וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו לאחר התקרית: "קשה לי לקבל את זה שפוגעים באומה הפורטוגלית"

כוכב נבחרת פורטוגל זעם לאחר פסילת השער ב-2:2 מול סרביה, אך כבר חושב על המשחק הבא. סנטוס: "השופט התנצל מיד בתום המשחק"

תקציר: סרביה - פורטוגל 2:2/ספורט 1

כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל מתקשים להרגע לאחר אירועי אמש (שבת) במהלך ה-2:2 הדרמטי בין אלופת אירופה לבין נבחרת סרביה. הכוכב שמשחק ביובנטוס בעט כדור שעבר בבירור את קו השער, אך שופט המשחק קבע כי הכדור לא עבור במלוא היקפו את הקו והשער לא אושר. כריסטיאנו רונאלדו ההמום התקשה לקבל את ההחלטה מעוררת המחלוקת והשליך בזעם את סרט הקפטן על כר הדשא לאות מחאה, ואולי סתם כי לא הצליח לכבוש את כעסו.

"להיות קפטן נבחרת פורטוגל זה אולי הכבוד הכי גדול והפריבילגיה המשמעותית ביותר בחיי", כתב רונאלדו בחשבון האינסטגרם שלו לאחר התקרית. "אני נותן, ותמיד אתן הכול עבור המדינה שלי, וזה לעולם לא ישתנה. עם זאת, קשה לי מאוד לקבל את זה שפוגעים באומה הפורטוגלית". הכוכב חתם את דבריו והביט קדימה: "עכשיו צריך להרים את הראש לעבר האתגר הבא. קדימה פורטוגל!".

מאמן פורטוגל פרננדו סנטוס קיבל את התוצאה, אך טען כי "זה לא מתקבל על הדעת שלא נעשה שימוש במערכת ה-VAR במשחקים האלה". המאמן הוסיף: "השופט התנצל בפניי מיד בסיום המשחק, ואנחנו יכולים להמשיך הלאה. זה היה שער ברור, אבל אין שום דבר שאפשר לעשות בנושא. שלטנו במשחק במחצית הראשונה אבל איבדנו את הריכוז במחצית השנייה ולא הצלחנו לעצור את סרביה ששעטה קדימה".

מעבר לתקרית כאמור, היה משחק כדורגל טוב מאוד אמש בסרביה. שחקן ליברפול דיוגו ז'וטה העניק לפורטוגלים יתרון 0:2 מבטיח בזכות צמד שכבש בדקות 11 ו-36, אך המארחת לא נבהלה, עלתה אחרת למחצית השנייה והצליחה לכפות שוויו בזכות שערים של אלכסנדר מיטרוביץ', שהפך לשיאן הכיבושים של נבחרת סרביה, ופיליפ קוסטיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully