וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו סנטוס: "סרט הקפטן לא יילקח מרונאלדו, זה היה רגע של תסכול עצום"

כוכב נבחרת פורטוגל מסתכן בהרחקה מעד שני משחקים בעקבות השלכת הסרט, המאמן הגן עליו: "הוא הראשון שהבין את מה שהוא עשה. השופט הודה שטעה והתנצל

שער פסול של כריסטיאנו רונאלדו במשחק של נבחרת פורטוגל מול סרביה/ספורט 1

כריסטיאנו רונאלדו קיווה לנצל את המשחק הנוח מחר (שלישי, 21:45, ספורט4) מול לוקסמבורג כדי לשפר סטטיסטיקות ולהתקרב עוד קצת אל עבר שיא הכיבושים בכל הזמנים בנבחרות הלאומיות, אבל ייתכן שינוי בתוכניות.

באיטליה טוענים הבוקר (שני) שפיפ"א עשויה להשעות את כוכב נבחרת פורטוגל ממשחק אחד או שניים, בעקבות השלכת סרט הקפטן בסיום המשחק מול סרביה (2:2). כזכור, חלוץ יובנטוס כבש בתוספת הזמן את מה שאמור היה להיות שערו ה-103 במדי הסלסאו ולהציב אותו במרחק של שישה שערים בלבד משיאן הכיבושים הבינלאומי, עלי דאי האיראני. בסופו של דבר השופט הההולנדי דני מקילה לא אישר את השער, למרות שהכדור עבר בבירור את הקו, מה שעורר את חמתו של רונאלדו.

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו. Nikola Krstic, GettyImages
הסערה נמשכת. רונאלדו/GettyImages, Nikola Krstic

כשהשליך את סרט הקפטן בכעס לעבר כר הדשא והפגין את זעמו כלפי השופט, רונאלדו עבר על תקנון המשמעת של פיפ"א, שתהיה רשאית כעת להחליט על השעייתו. אם להסתמך על תקדימי העבר, הרי שערן זהבי שביצע אקט דומה בעבר, לא נענש.

הבוקר התראיין השופט ההולנדי דני מקילה לתקשורת הפורטוגלית והודה בטעותו. "כל מה שמותר לי לומר שהוא שהתנצלתי בפני מאמן הנבחרת פרננדו סנטוס ובפני השחקנים שלו. אני תמיד משתדל לא להיות במוקד, כי אם מדברים עליי אחרי משחקים, זה אומר שלא עשיתי את עבודתי נאמנה. גם במקרה הזה אני מתכוון להפיק לקחים".

ומה היה לפרננדו סנטוס להגיד על זה? המאמן התייחס לתקרית במסע"ת לקראת המשחק מחר ואמר: "סרט הקפטן יישאר בידי רונאלדו. אם הוא היה מעליב את המאמן, החברים שלו או ההתאחדות, אז היינו חושבים. אבל זה לא מה שהיה. מה שקרה זה רגע של תסכול גדול שיכול לקרות גם לי. תסכול של מישהו שתמיד רוצה לנצח. שנותן את הכול בשביל הנבחרת שלו. זה קרה לו, זה יכול לקרות לכל אחד. הוא היה הראשון להבין שהוא לא היה צריך לעשות את זה והוא ימשיך להיות הקפטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully