וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה הבטיחה ביתיות, באסקוניה הלוהטת לא עוצרת

המוליכה גברה 67:80 על אלבה ותסיים באחד מארבעת המקומות הראשונים בתום העונה. הבאסקים הרשימו עם 69:86 על מילאנו וסופרים שבעה ניצחונות בשמונה משחקים. זניט גברה 70:91 על חימקי. פנרבחצ'ה ניצחה את אולימפיאקוס בחוץ

תקציר ה-93:103 של ברצלונה על מלאגה/ספורט1

המחזור ה-31 ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. ברצלונה, עדיין ללא פאו גאסול, ניצחה 67:80 את אלבה ברלין והבטיחה את הביתיות ב סדרת רבע גמר הפלייאוף. פנרבחצ'ה ניצחה בחוץ 71:76 את אולימפיאקוס. באסקוניה ממשיכה להראות נהדר והביסה 69:86 את מילאנו. זניט שבה למסלול הניצחונות עם 70:91 קליל בחוץ על חימקי החלשה.

seperator

חימקי מוסקבה - זניט סנט פטרסבורג 91:70

ניצחון בודד בחמשת משחקיה האחרונים דרדר את זניט עד המקום השמיני בטבלה, אך למזלה פגשה הקבוצה של צ'אבי פסקוואל את נמושת היורוליג ושבה למסלול הניצחונות. לאחר רבע ראשון דל בנקודות התעוררה האורחת וסגרה עניין בשני הרבעים שלאחר מכן. אלכסיי שבד (19) ואריק מקולום (17) בלטו בשורות המארחת, אך זה לא היה קרוב מבחינת חימקי. אוסטין הולינס (17) וקווין פנגוס (13) הצטיינו אצל זניט, שתקווה שהניצחון הזה מלמד על עצירת הסחף.

באסקוניה - מילאנו 69:86

הקבוצה הלוהטת של דושקו איבנוביץ' לא עוצרת. שבעה נצחונות השיגה באסקוניה בשמונה משחקיה האחרונים ביורוליג, כשהערב השיגו הבאסקים ניצחון על קבוצת הצמרת של אטורה מסינה. האיטלקים שהיו בתקופה נהדרת עד לפני שבועיים, סופרים כבר שני הפסדים רצופים. המשחק לא החל בצורה הטובה ביותר עבור המארחת שקלעה 10 נקודות בלבד ברבע הראשון. ברבע השני התעוררה כבר באסקוניה ונטלה את ההובלה, אך ברבע השלישי הגיעה ההתפוצצות. 13:27 ניצחה באסקוניה ברבע הזה, ולמעשה סגרה עניין. פרייה הנרי היה האיש של המנצחת כשעלה מהספסל וקלע 19 נקודות, להן הוסיף 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים.

עוד בוואלה!

גאסול הוצג בברצלונה: "הלוואי ואזכה ביורוליג, אני כבר לא הפאו של לפני 20 שנה"

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'. Pedro Salado, GettyImages
המוליכה הבטיחה את הביתיות ברבע הגמר. מירוטיץ'/GettyImages, Pedro Salado

אולימפיאקוס - פנרבחצ'ה 76:71

הטורקים עם ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים, והם חזק במאבק על השגת הביתיות בפלייאוף. האורחת שלטה במשחק מההתחלה וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 11:20. בהפסקה ברחה כבר פנרבחצ'ה ליתרון דו ספרתי נוח, ולמרות רבע שלישי טוב של היוונים, בו הם צימקו מעט את הפער, זה לא מנע מהחבורה של קוקושקוב ניצחון חוץ מוצדק. יאן וסלי היה נהדר בהתקפה והוליך את קלעי המנצחת עם 18 נקודות.

ברצלונה - אלבה ברלין 67:80

הקטלאנים עם עוד ניצחון, החמישי ברציפות והם דוהרים לעבר הבטחת המקום הראשון. ברצלונה למעשה הבטיחה כבר הערב את הביתיות בסדרת רבע גמר הפלייאוף בתום העונה הסדירה, והיא בהחלט בכושר נהדר. למרות רבע ראשון צמוד, שהסתיים ביתרון מפתיע של האורחת, לא התרגשה הקבוצה של שאראס והשתלטה על המשחק ברבע השני. הגרמנים העיקשים לא איפשרו לבארסה לברוח ברבע השלישי, אך התקשו לקלוע ברבע המכריע, אז ברצלונה סגרה עניין. פאו גאסול שהוצג השבוע עדיין לא שותף, אך ניקולה מירוטיץ' היה שם והוליך את חבריו עם 26 נקודות ו-7 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully