וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת מאוכזבת: "צריך לשלוח לאמבפה קלטות של הנרי, כדי שילמד לשחק קבוצתי"

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 10:20

הפרשנים קטלו את כוכב פ.ס.ז', שבצ'נקו חשף: כך עצרנו אותו. אכזבה גם בהולנד, דה בור: "מאלן בדרך כלל כובש ממצבים כאלה"

תקציר: כל השערים ממשחקי מוקדמות המונדיאל, 24.3/ספורט 1

לא כך קיוותה נבחרת צרפת לפתוח את דרכה במוקדמות מונדיאל 2022. אלופת העולם המכהנת סיימה ב-1:1 ביתי עם אוקראינה במחזור המוקדמות הראשון, במשחק בו היתה הרבה יותר מסוכנת (18 בעיטות לשער), אך כלל לא מדויקת (3 בלבד למסגרת). אנטואן גריזמן אמנם כבש ראשון, עם בעיטה נפלאה (19), אך פרסנל קימפמבה איזן בשער עצמי (57), לאחר שבעיטה של סרגיי סידורצ'וק פגעה בו והטעתה את הוגו לוריס.

"היינו צריכים להשיג מרווח ביטחון במחצית הראשונה, כי היו לנו הזדמנויות", סיכם דידייה דשאן, "בשנייה כבר היה לנו יותר קשה, נתקלנו ביריבה חזקה וספגנו שער שאי אפשר ממש היה למנוע. נלחמנו עד הסוף ומן הסתם אנחנו מאוכזבים, המטרה שלנו היא תמיד לנצח אבל אוקראינה טובה והיא כבר הוכיחה זאת גם מול נבחרות אחרות. יש לנו מסע ארוך והוא רק החל".

מאמן אלופת העולם הוסיף ואמר: "לא צריך להתנהג כאילו הכול שחור, כמובן שאנחנו תמיד יכולים להיות טובים יותר בהתקפה. היינו זקוקים לקצת יותר דיוק ותנועה בחלק ההתקפי".

גריזמן הוסיף: "היינו צריכים לשחק טוב יותר, אולי יותר שחקנים בהתקפה שהיו עושים תנועה. נלמד איך לשחק בשיטה הזו ונחזור שוב לנצח. כולנו צריכים להשתפר".

הוגו לוריס אמר: "שיחקנו בלי מספיק אינטנסיביות והיה לנו קשה. היינו צריכים לכבוש את השער השני, הגענו למצבים טובים והיינו צריכים להוביל 0:2. זה לא מספיק טוב, קיווינו לתוצאה אחרת".

מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן. Aurelien Meunier, GettyImages
קיווה ליותר. דשאן/GettyImages, Aurelien Meunier

מי שלא היה במיטבו היה קיליאן אמבפה. בטלוויזיה הצרפתית האשימו את כוכב פ.ס.ז' באנוכיות ואחד הפרשנים אמר: "צריך לשלוח לו קלטות של תיירי הנרי כדי שילמד איך משחקים בשליטה, בנגיעה, בלי להסתבך יותר מדי. איך משחקים למען הקבוצה ולא למען עצמו".

מאמן אוקראינה אנדריי שבצ'נקו הודה שהכין את שחקניו באופן מיוחד להתמודדות עם אמבפה. "אמבפה בלתי עציר כשיש לו שטחים בהתקפה. לכן הצבנו יותר שחקנים באגף שלו. הטקטיקה הייתה ברורה - בכל פעם היה שחקן אחד שמפעיל עליו לחץ, ושחקן נוסף שמחפה עליו ומוודא שאין לו שטח לאחד על אחד. זה עבד", אמר.

מאמן נבחרת הולנד פרנק דה בור. רויטרס
מה יהיה? דה בור/רויטרס

אכזבה נוספת הגיעה מכיוונה של הולנד, שחטפה 4:2 מטורקיה וכבר מצאה עצמה בפיגור 3:0 בפתיחת המוקדמות. "תוצאה מאכזבת מאוד", הודה המאמן פרנק דה בור. "אנחנו חייבים לעשות דברים בצורה טובה יותר. היו לנו הזדמנויות טובות, שני מצבים של 100 אחוז לדונייל מאלן, ובדרך כלל הוא כובש ממצבים כאלה. זו תוצאה רעה מאוד, אבל זה רק משחק ראשון מתוך עשרה".

עם זאת, מאמן האורנייה מתעקש שלא להוריד את הראש: "כמובן שזו מכה, אבל צריך להסתכל על הדברים החיוביים. דברים יכולים להשתנות במהרה בכדורגל ואני משוכנע שכך יהיה. מה אני אמור לעשות, לעמוד פה עם דמעות בעיניים? נצטרך לשחק טוב יותר נגד לטביה, ואז מול גיברלטר".

מתייה דה ליכט הוסיף: "נצטרך לנצח טוב טוב את שני השערים הראשונים שספגנו. לטורקיה היה מזל, לנו לא, זו מכה קשה ובעוד שלושה ימים יש לנו את לטביה".

מאז הגעתו של דה בור לנבחרת, הוא סופר שני ניצחונות בלבד, לצד שני הפסדים ושלוש תוצאות תיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully