וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מודאגת: אנסו פאטי לא מצליח להתאושש, יזדקק לניתוח שלישי?

ילד הפלא כבר עבר שני ניתוחים בשל הפציעה במיניסקוס בנובמבר. בספרד חשפו את הדרישות של קומאן, שמפנטז על הולאנד או לוקאקו

צפו בדרמה: ברצלונה גברה 0:3 על סביליה ועלתה לגמר גביע המלך/ספורט 1

בנובמבר האחרון סבל אנסו פאטי מפציעה במיניסקוס, ומאז עבר שני ניתוחים שונים. ילד הפלא עדיין לא מצליח לחזור למגרשים, ועל פי דיווחים בספרד, הוא עלול להזדקק לניתוח שלישי. ההחלמה מההליך הרפואי השני לא היתה כפי שקיוו הרופאים, וניתוח נוסף עלול להשביתו לתקופת זמן ארוכה מאוד - אולי עד השלבים המכריעים של העונה.

בריאיון למגזין "אסקווייר", סיפר היום בין היתר על ההחלטה לעבור לברצלונה: "החתימו קודם את אחי ואז אותי. היה צריך לשכנע אותי הרבה כדי להגיע, כי כל חיי היו בסביליה, החברים שלי, דאגו לי יפה שם. אבל מהרגע שהגעתי, לא רציתי לעזוב".

ילד הפלא סיפר גם על ההגעה לספרד ב-2009 מביסאו: "לא הכרנו את השפה, לא הכרנו אף אחד. זה היה מפחיד, כי לא ידענו מה נמצא, אבל הכל היה שווה את זה כדי לפגוש מחדש את אבי".

על הפריצה הגדולה בעונה שעברה סיפר: "כשזה קרה לא הסתכלתי ברשתות החברתיות, כי ידעתי שמדברים עלי. אם אתה מאמין לדברים האלה יותר מדי, לא תשחק באותה צורה".

שחקן ברצלונה אנסו פאטי. רויטרס
שנה יוצאת דופן. פאטי/רויטרס

לא רק שמאמן ברצלונה רונלד קומאן צפוי להישאר בתפקיד, אלא כרגע נראה שהוא אף צבר עוד ועוד כוח ודורש מההנהלה: כל רכש חייב להיות מוסכם עמי. אתמול (שלישי) הנשיא החדש-ישן ז'ואן לאפורטה המשיך בסבב הפגישות שלו עם בכירים במועדון במטרה לגבש תוכנית. בין השאר נפגש הנשיא לשיחה בארבע עיניים עם רונאלד קומאן, ודן איתו בין היתר בהמשך דרכו במועדון ובשחקני חיזוק פוטנציאליים.

קומאן הבהיר שהוא לא מוכן לקבל הנחתות, על מנת להימנע מצירוף של שחקנים שהוא לא מאמין בהם, שאחר כך יהפכו לבזבוז, כפי שקרה עם מלקולם שהונחת על ואלוורדה. ההולנדי דורש שיתייעצו עמו, ושיהיה לו משקל בהחלטות. קומאן לא אהב חלק מההחלטות של ההנהלה בקיץ, אחרי שהקבוצה שחררה את לואיס סוארס ולא הביאה חלוץ בכיר, וגם הבקשה שלו לצרף שחקנים כמו ממפיס דפאיי או ויינאלדום לא התקבלה.

הבשורה הטובה מבחינת קומאן היא שאריק גארסיה צפוי לחתום. הבוקר ב"ספורט" דווח שהבלם של מנצ'סטר סיטי יחתום לחמש שנים, והוא צפוי להגיע בחינם, בעסקה שתהפוך לרשמית רק בחודש הבא, בהחתמה הראשונה של לאפורטה.

עוד בוואלה!

אפקט לאפורטה: ברצלונה שוב אופטימית לגבי הישארותו של ליאו מסי

לכתבה המלאה
רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. רויטרס
כבר מגיע מעמדה אחרת לשיחות עם לאפורטה. קומאן/רויטרס

אתמול דווח שלאפורטה הבהיר לקומאן בפגישה שהוא רואה אותו ממשיך בברצלונה בעונה הבאה, והביע בפניו אמון מוחלט ביכולות שלו. לאפורטה אמנם סימן את יוליאן נאגלסמן כמועמד המועדף עליו, אולם גם הוא השתכנע שקומאן הוא האיש הנכון להוביל את ברצלונה בעת הנוכחית, לאור התוצאות הטובות של המאמן ההולנדי.

היום ב"מונדו דפורטיבו" דווח על "הבקשות של קומאן לעונת 2020/21": הדבר הראשון שהוא רוצה זה כמובן להאריך את החוזה של ליאו מסי. אתמול בברצלונה העריכו שהפגישה בין מסי ללאפורטה הגבירה את הסיכויים שהוא יחתום על חוזה חדש במועדון, לאור העבודה שהארגנטינאי מאמין ש"המועדון יעבור שינוי חיובי".

אבל כעת אלה הדרישות של קומאן: בלם מרכזי, מגן שמאלי, קשר "אגרסיבי" וחלוץ 9. כאמור, אריק גרסיה צפוי להגיע לעמדת הבלם. קומאן הבהיר שהוא לא לחוץ על להביא את דייויד אלאבה, אבל בירר עם לאפורטה מה טיב הקשר שלו עם הסוכן שלו פיני זהבי, שעל פי דיווחים כבר קרוב לסיכום בריאל מדריד. אם לא תהיה אופציה טובה, אלחנדרו באלדה בן ה-17 יהיה המחליף בעמדת המגן.

שחקן ברצלונה עוסמאן דמבלה. David S. Bustamante, GettyImages
שחקן מפתח. דמבלה/GettyImages, David S. Bustamante

שמות נוספים שעלו כמועמדים לחזק את הקבוצה הם ארלינג הולאנד, ממפיס דפאי וג'ורג'יניו ויינאלדום. קומאן גם מעריך את רומלו לוקאקו בעמדת החלוץ, אבל מבין שיהיה קשה לצרף חלוץ יקר עם שכר גבוה, אם הקבוצה תצליח להאריך את החוזים של מסי ועוסמאן דמבלה.

בפגישה אף הבהיר לאפורטה לקומאן מי השחקנים שאמורים להימכר. מדובר בנטו, פיליפה קוטיניו, סמואל אומטיטי, מיראלם פיאניץ', מרטין ברייתווייט ומתאוס. אנטואן גריזמן שמח במועדון ורוצה להישאר לעונה נוספת.

עוד נטען אתמול כי יש ספק אם ג'ורדי קרויף יצטרף בסופו של דבר, וגם אם כן - לא ברור מה יהיה אופי תפקידו. המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב לשעבר, שמשמש כיום כמאמן שנז'ן הסינית, קיבל הצעה לשמש כמנהל ספורטיבי, אולם לפי הדיווחים האחרונים הוא עשוי לקבל את המפתחות רק באופן חלקי. גם המנהל הספורטיבי הנוכחי רמון פלאנס קיבל הצעה מלאפורטה, והוא עשוי לשתף פעולה עם קרויף ולהיות האוטוריטה העליונה בכל מה שקשור לרכש ולסקאוטינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully