וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט לאפורטה: ברצלונה שוב אופטימית לגבי הישארותו של ליאו מסי

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 23:24

הפגישה הראשונה בין הכוכב הארגטינאי שמסיים חוזה לנשיא החדש-ישן הגדילה את הסיכויים של הפרעוש להישאר, קומאן קיבל הבטחה שימשיך, שישה שחקנים יימכרו וגריזמן מתעקש להישאר. וגם: ה"הנחתה" מעל הראש של ג'ורדי קרויף. תמונת מצב על עתיד הקבוצה

צפו בדרמה: ברצלונה גברה 0:3 על סביליה ועלתה לגמר גביע המלך/ספורט 1

איך תיראה ברצלונה בעונה הבאה? הנשיא החדש-ישן ז'ואן לאפורטה ממשיך בסבב הפגישות עם בכירים במועדון במטרה לגבש תוכנית. היום (שלישי) נפגש הנשיא לשיחה בארבע עיניים עם רונאלד קומאן, ודן איתו בין היתר בהמשך דרכו במועדון ובשחקני חיזוק פוטנציאליים.

לפי הדיווחים האחרונים, לאפורטה הבהיר לקומאן בפגישה שהוא רואה אותו ממשיך בברצלונה בעונה הבאה, והביע בפניו אמון מוחלט ביכולות שלו. לאפורטה אמנם סימן את יוליאן נאגלסמן כמועמד המועדף עליו, אולם גם הוא השתכנע שקומאן הוא האיש הנכון להוביל את ברצלונה בעת הנוכחית, לאור התוצאות הטובות של המאמן ההולנדי.

איתות חיובי נוסף מכיוון ברצלונה הגיע מליאו מסי. לפי מקורביו של מסי, הפגישה שנערכה בינו לבין לאפורטה במהלך חופשה קצרה של הפרעוש, הגבירה את הסיכויים שהוא יחתום על חוזה חדש במועדון. היחסים בין מסי ללאפורטה מוגדרים כ"הרמוניים", ובחירתו של האחרון לנשיא משכנעת את הארגנטינאי שהמועדון יעבור שינוי חיובי.

בפגישה אף הבהיר לאפורטה לקומאן מי השחקנים שאמורים להימכר. מדובר בנטו, פיליפה קוטיניו, סמואל אומטיטי, מיראלם פיאניץ', מרטין ברייתווייט ומתאוס. אנטואן גריזמן שמח במועדון ורוצה להישאר לעונה נוספת.

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. Joan Monfort, AP
הרוויח את אמונו של לאפורטה. קומאן/AP, Joan Monfort

כך או כך, לאפורטה התייעץ עם המאמן בנוגע לרכש. לפי דיווחים, שלושה שמות עיקריים עלו לדיון בין השניים כמועמדים לחזק את הקבוצה: ארלינג הולאנד אותו לאפורטה מעמיד בעדיפות עליונה, וכם ממפיס דפאי וג'ורג'יניו ויינאלדום, מועמדים שנחשבים "מטעמו" של קומאן. כל השלושה עשויים להצטרף בקיץ, אולם התרחיש הסביר יותר שהוא שרק שניים יגיעו.

במקביל, ספק אם ג'ורדי קרויף יצטרף בסופו של דבר, וגם אם כן לא ברור מה יהיה אופי תפקידו. המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב לשעבר שמשמש כיום כמאמן שנז'ן הסינית, קיבל הצעה לשמש כמנהל ספורטיבי, אולם לפי הדיווחים האחרונים הוא עשוי לקבל את המפתחות רק באופן חלקי. גם המנהל הספורטיבי הנוכחי רמון פלאנס קיבל הצעה מלאפורטה, והוא עשוי לשתף פעולה עם קרויף ולהיות האוטוריטה העליונה בכל מה שקשור לרכש ולסקאוטינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully