וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "אני ממשיך לצפות במשחקי ברצלונה, מדבר עם מסי כל יום"

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 7:38

כוכב אתלטיקו מדריד דיבר על העזיבה המתוקשרת ("שמח על איך שדברים קרו") והכריע בין אמבפה והולאנד: "מעדיף את ארלינג"

תקציר: לסטר - מנצ'סטר יונייטד 1:3/ספורט 1

לואיס סוארס העניק אמש (שני) ריאיון מיוחד לרגל הגעתו ל-500 שערים וסיפר על העזיבה את ברצלונה לטובת אתלטיקו מדריד: "אני שמח על איך שדברים קרו ומצאתי קבוצה בטופ, מבחינתי לא המון השתנה, יש לי תשוקה כלפי הכדורגל וזה לא משנה איזו חולצה אני לובש".

כשנשאל האם הוא עדיין צופה במשחקים של ברצלונה, אמר: "כן, כי אני אוהב לראות כדורגל ויש לי חברים שם. אני מעריץ את הקבוצה הזו ותמיד אהיה אסיר תודה על השנים שלי שם. אני מדבר עם מסי על בסיס כמעט יום יומי, אבל אנחנו מדברים על הרבה דברים, לעתים גם דברים אישיים".

על שיתוף הפעולה המצוין עם מרכוס יורנטה אמר: "הוא בכושר נהדר ועוזר מאוד לקבוצה, יש לו המון איכויות ולא סתם זימנו אותו לנבחרת ספרד. הוא עושה את ההבדל עבורנו".

סוארס התייחס גם להדחה הכואבת מליגת האלופות בידי צ'לסי: "יש לי המון ביקורת עצמית, וכשדברים לא עובדים לי אני רוצה לשנות את המצב. זו היתה הדחה מאכזבת, לא ציפינו לה וייקח זמן לפצעים הללו להתאחות. אבל אם אנחנו רוצים להישאר בפסגה, צריך לשכוח מזה ולעבור הלאה".

לואיס סוארס עם ליאונל מסי שחקני ברצלונה. AP
חברים טובים גם כיום. סוארס ומסי/AP

לבסוף, כשנאלץ להכריע בין שני החלוצים הצעירים הטובים בעולם, ארלינג הולאנד וקיליאן אמבפה, השיב: "הולאנד שחקן נהדר ברמה בלתי רגילה, יש לו כוח פיזי גדול. הוא אחד ממספרי ה-9 הטובים בעולם. הם שונים, אני מספר 9 אז אני מעדיף שחקנים כמוני, כך שאני נוטה קצת לכיוון הולאנד, אבל גם אמבפה ברמה גבוהה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully