וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן אברמוביץ' הגיש תביעת דיבה נגד מחברי הספר "אנשיו של פוטין"

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 7:03

בעלי צ'לסי תובע את המחברת ואת המוציא לאור של הספר, בו נטען שהוא רכש את הבלוז ב-2003 בהוראתו של ולדימיר פוטין

תקציר: צ'לסי - שפילד יונייטד 0:2/ספורט 1

בעלי צ'לסי רומן אברמוביץ' החל לנקוט בהליכים משפטיים נגד המוציא לאור של הספר "אנשיו של פוטין" הארפר קולינס. אחת הטענות בספר היא שאברמוביץ' רכש את צ'לסי ב-2003 כהוראה אישית שקיבל מנשיא רוסיה ולדימיר פוטין. הרוסי בן ה-54 מכחיש את הטענות ועורכי דינו טוענים כי הטענות שפעל בצורה מושחתת אינן נכונות ובלתי מתקבלות.

רומן אברמוביץ' בעלי צ'לסי. GettyImages
רומן אברמוביץ' בעלי צ'לסי/GettyImages

אברמוביץ' הגיש תביעת דיבה נגד המוציא לאור הארפר קולינס ונגד המחברת קת'רין בלטון. בעלי צ'לסי גם פרסם הודעה, בה נכתב: "נציגיי המשפטיים הגישו היום תביעה משפטית באנגליה בנוגע לספר שפורסם שם. הספר מכיל מספר פרסומים שקריים ומשמיצים לגביי, לגבי איך שרכשתי את צ'לסי ולגבי הפעולות של מועדון צ'לסי. לא קיבלתי את ההחלטה לתבוע בקלות. מעולם לא רציתי לקבל פרסום כלשהו ותמיד הסתייגתי מהתייחסות לדברים, כולל שקרים שפורסמו עליי או על צ'לסי. עם זאת, ברור שלהאשמות שבספר יש אפקט פוגעני, לא רק למוניטין שלי, אלא גם לזה של צ'לסי".

מי שטען כי צ'לסי נרכשה על ידי אברמוביץ' בהוראה של פוטין היה המיליארדר הרוסי סרגיי פוגאצ'ב, שטען בבית המשפט ב-2018 שפוטים דרש מאברמוביץ' לרכוש את הבלוז. עם זאת, הדברים שלו הוגדרו ככאלה שמשרתים אותו אישית וכאלה שקשה להאמין להם על ידי השופטת. למרות זאת, הטענות שלו שוחזרו גם בספר "אנשיו של פוטין", שפורסם ב-2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully