וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: לסטר הדיחה את מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי ייפגשו בחצי הגמר

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 21:23

השועלים ניצחו 1:3 וייפגשו את סאות'המפטון בחצי הגמר. קלצ'י איהנאצ'ו כיכב עם צמד. הבלוז ניצחו 0:2 את שפילד יונייטד בדרך למפגש קלאסי בחצי

תקציר: לסטר - מנצ'סטר יונייטד 1:3/ספורט 1

שלב רבע גמר הגביע האנגלי ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. במוקד עמד המשחק שבו לסטר סיטי ניצחה 1:3 את מנצ'סטר יונייטד ועלתה לחצי הגמר, שם היא תפגוש את סאות'המפטון. עוד לפני כן הצליחה צ'לסי לעלות לחצי הגמר עם 0:2 ביתי מול שפילד יונייטד כשהיא שוב מנצחת ושוב לא סופגת. צ'לסי תפגוש לקרב גדול את מנצ'סטר סיטי בחצי הגמר. המשחקים ייערכו ב-17 וב-18 באפריל.

יורי טילמאנס לסטר. רויטרס
טילמאנס חוגג על חשבון יונייטד/רויטרס

לסטר - מנצ'סטר יונייטד 1:3

מאז 1982 לסטר, שחגגה אליפות ב-2016, לא הייתה בוומבלי בחצי גמר הגביע. הערב השועלים, שנמצאים בעונה נהדרת ומתחרים עם מנצ'סטר יונייטד גם על המקום השני בפרמיירליג, עשו זאת עם ניצחון חד וחלק על הקבוצה של סולשיאר. קלצ'י איהנאצ'ו היה גיבור המשחק הזה עם צמד, כשהוא גם נהנה מטעות איומה של פרד במחצית הראשונה. יורי טילמאנס הוסיף לשועלים שיוכלים להיות ממש מרוצים מהעונה שלהם, שעוד עשויה להסתיים עם מקום שני וגביע נכסף. ומנצ'סטר יונייטד? הקבוצה של סולשיאר תתמקד כעת בשתי חזיתות - הליגה האירופית והמאבק על המקום השני בפרמיירליג.

עוד בוואלה! ספורט

העולה הראשונה לחצי גמר הגביע האנגלי: סאות'המפטון הביסה 0:3 את בורנמות'

לכתבה המלאה
קלצ'י איהנאצ'ו לסטר כובש. רויטרס
קיבל מתנה מפרד וכבש. קלצ'י איהנאצ'ו/רויטרס

מהלך המשחק

  • דקה 25: גול! לסטר עלתה ל-0:1 בזכות טעות ענקית של פרד. הקשר הברזילאי רצה להחזיר את הכדור אחורי להנדרסון השוער שלו, אבל מסר ישירות לקלצ'י איהנאצ'ו, שעבר את הנדרסון וגלגל מקרוב פנימה.
  • דקה 27: פרד ניסה לפצות על הטעות שלו עם כדור מסובב ומטעה, אבל שמייכל הדף לקרן.
  • דקה 38: גול! מנצ'סטר יונייטד השוותה ל-1:1. פוגבה שלח כדור רוחב חלש לעבר ואן דה בייק, שפתח את הרגליים ואפשר לכדור להגיע למייסון גרינוורד שירה פנימה.
  • דקה 44: איוסה פרס כמעט החזיר את היתרון ללסטר עם מהלך אישי יפה, אבל הכדור שלו פספס במעט את המסגרת.
  • דקה 52: גול! לסטר חזרה להוביל משער של יורי טילמאנס. הקשר הבלגי התקדם לעבר השער ותחת הלחץ של פרד בעט שטוח לפינה ופנימה. 1:2 למארחים.
  • דקה 78: גול! לסטר עלתה ל-1:3 קריטי במשחק. ורדי הרים כדור חופשי, קלצ'י איהנאצ'ו נותר לא מכוסה ומזווית קשה נגח פנימה.
שחקני צ'לסי חוגגים. רויטרס
בלתי ניתנים לעצירה כרגע. שחקני צ'לסי חוגגים/רויטרס

צפו בתקציר: לסטר - מנצ'סטר יונייטד 1:3

תקציר: לסטר - מנצ'סטר יונייטד 1:3/ספורט 1

צ'לסי - שפילד יונייטד 0:2

הבלוז המשיכו לנצח בלי לספוג וסגרו משחק 14 תחת תומאס טוכל כשהם סופגים רק שני שערים, כשאחד מהם היה עצמי בכלל. כלומר, ב-12 מתוך 14 המשחקים תחת המחליף של פרנק למפארד, צ'לסי שמרה על רשת נקייה. אוליבר נורווד כבש שער עצמי בדקה ה-24 אחרי שניסה להרחיק מסירת רוחב ולא עשה את זה בצורה מוצלחת. האורחת תקפה עם הרבה שחקנים וספגה את השני בדקה ה-92 כשחכים זייש קיבל את הכדור בתוך הרחבה, השתלט עליו לא כל כך טוב, אבל הצליח לסיים נהדר עם רגל שמאל אל הפינה וקבע 0:2.

עבור צ'לסי זה משחק שביעי ברציפות בלי לספוג בכל המסגרות והם השתוו לריצה שלהם מדצמבר 2005. השיא שלהם הוא תשעה משחקים והוא נגמר אי שם בדצמבר 1905, לפני 116 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully