וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי הלוהטת בחצי הגמר אחרי 0:2 על אברטון

גונדואן (84) ודה בראונה (90) השאירו את חלום הקוואדרופל בחיים. גם סאות'המפטון בארבע האחרונות אחרי 0:3 על בורנמות'

תקציר ה-0:2 של מנצ'סטר סיטי על אברטון בגביע/ספורט1

בסוף השבוע באנגליה נערכים רק משחקי גביע ומשחקי השלמה, אבל חובבי הכדורגל האנגלי עדיין קיבלו הערב (שבת) משחק מרתק במסגרת רבע גמר הגביע האנגלי, בו ניצחה מנצ'סטר סיטי הלוהטת 0:2 את אברטון. סאות'המפטון כבר עלתה לחצי הגמר עם 0:3 על בורנמות' מליגת המשנה.

במשחק השלמה מהמחזור ה-29 בפרמיירליג ניצחה ברייטון 0:3 את ניוקאסל בקרב תחתית חשוב ופתחה על המאגפייז פער של ארבע נקודות. הקבוצה של סטיב ברוס נמצאת כרגע שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום, והיא עמוק בתוך מאבקי ההישרדות.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם קווין דה בראונה. רויטרס
חתם את התוצאה. דה בראונה/רויטרס

אברטון - מנצ'סטר סיטי 2:0

המכונה המשומנת של פפ גווארדיולה העפילה לחצי הגמר זו שנה שלישית ברציפות, בפעם הראשונה מאז 1931-1934. על הדרך, חגגה האלופה שבדרך שיא מועדון נוסף בעונה המופלאה שלה - משחק חוץ 17 ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות. זה הלך קשה, אך בדקה ה-84 דאג הסקורר אילקאי גונדואן להרגיע את הרוחות כשנגח מול שער ריק, לאחר שהניסיון של איימריק לאפורט נהדף למשקוף, וחגג את שערו ה-16 העונה. קווין דה בראונה חתם את התוצאה בדקה ה-90.

עוד בוואלה!

דה בראונה "נתן מאסטרפיס", פפ חושש: היתרון בפרמיירליג יפגע בנו באלופות

לכתבה המלאה

בורנמות' - סאות'המפטון 3:0

הסיינטס אמנם קרסו בליגה עם ניצחון אחד ב-12 המחזורים האחרונים, אבל בגביע יכולים אפילו לחלום על תואר כשהם בחצי הגמר בפעם השנייה ב-18 השנים האחרונות (הקודמת הייתה ב-2017/18, אז הודחו על ידי צ'לסי). בורנמות', שירדה מהפרמיירליג ונמצאת כרגע במקום השביעי בליגת המשנה עם המאמן הזמני ג'ונתן וודגייט, לא ממש הטרידה את סאות'המפטון, שאחרי ששער שלה נפסל בדקה ה-10, קיבלה הופעה נפלאה מניית'ן רדמונד. החלוץ בישל במסירת עומק חכמה למוסא ג'נפו בדקה ה-37, כבש במבצע סולו תוספת הזמן של המחצית הראשונה והשלים צמד בדקה ה-59 אחרי כדור שנהדף מהקורה. אסמיר בגוביץ' וה-VAR מנעו תבוסה גדולה אף יותר. זו הפעם הראשונה שהסיינטס מנצחים ארבעה משחקי גביע ללא ספיגה מאז 1975/76, אז גם הניפו בפעם היחידה בהיסטוריה.

ניית'ן רדמונד שחקן סאות'המפטון חוגג שער. רויטרס
שער אחד כל העונה בליגה, שניים במשחק אחד בגביע. ניית'ן רדמונד/רויטרס

ליגה

ברייטון - ניוקאסל 0:3
לברייטון: לאנדרו טרוסאר (45+3), דני וולבק (51), ניל מאופאי (68).

פולהאם - לידס יונייטד 2:1
לפולהאם: יואכים אנדרסן (38). ללידס: פטריק במפורד (29), ראפיניה (58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully