וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה בראונה "נתן מאסטרפיס", פפ חושש: היתרון בפרמיירליג יפגע בנו באלופות

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 8:49

קשר סיטי סחט מחמאות מרוברטו מרטינס אחרי הניצחון על גלדבאך, המאמן חושש מחוסר התחרות באנגליה, אגוארו מתוסכל: "לא מוסרים לי"

תקציר: פולהאם - מנצ'סטר סיטי/ספורט1

מנצ'סטר סיטי עלתה הערב (שלישי) לרבע גמר ליגת האלופות אחרי שניצחה 0:2 את בורוסיה מנשנגלדבאך והשלימה 0:4 בסיכום המפגשים. שער ענק של קווין דה בראונה (12) ועוד שער של אילקאי גונדואן (18) סידרו לתכולים את הניצחון הגדול.

קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
עם תואר השחקן המצטיין. דה בראונה/רויטרס

* מנצ'סטר סיטי היא הקבוצה השביעית בתולדות ליגת האלופות ששומרת על רשת נקייה שבעה משחקים ברציפות בליגת האלופות. הקודמות שעשו את זה היו מילאן (שבעה משחקים שנגמרו באפריל 2005) וארסנל (עשרה משחקים, נגמרו באפריל 2006).

* פפ גווארדיולה רשם את הניצחון ה-82 שלו בליגת האלופות ועבר את ז'וזה מוריניו (81), תוך שהוא מטפס למקום הרביעי. הוא התקרב לארסן ונגר שניצח 86 משחקים במפעל היוקרתי, אבל כנראה לא יגיע העונה לקרלו אנצ'לוטי (89) ובוודאי לא לאלכס פרגוסון שבמקום הראשון (102).

* מנצ'סטר סיטי ניצחה ב-24 מ-25 המשחקים האחרונים שלה (הפסידה רק בדרבי).

* אילקאי גונדואן הוא מלך השערים של סיטי בכל המסגרות העונה עם 15 כאלה. בנוסף, הוא הגרמני מחמש הליגות הבכירות שכבש הכי הרבה העונה.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"הופעה טובה". גווארדיולה/רויטרס

כוכב מנצ'סטר סיטי, שגם כבש את השער הראשון ונבחר למצטיין, קווין דה בראונה אמר אחרי המשחק: "פתיחת המשחק עזרה לנו מאוד. היינו סבלניים בהתחלה. כשכבשנו שני שערים שלטנו במשחק והיו לנו עוד כמה מצבים. במחצית השנייה היינו קצת פחות טובים, אבל זה מובן עם כל המשחקים ששיחקנו וכל העומס". הבלגי התייחס לעובדה שקבוצתו בקושי סופגת שערים ואמר: "תמיד חשוב להיות יציב בהגנה. ברור שזה נותן המון ביטחון לכל הקבוצה. זה נחמד מאוד עבור אדרסון וכל הקבוצה".

מי ששיבח את דה בראונה היה מאמן נבחרת בלגיה רוברטו מרטינס, שאמר לתקשורת האנגלית: "זה היה מאסטרפיס של קווין. בדיוק ככה צריך לשחק בתור חלוץ מדומה. הוא מצא את המרווחים ואת המקומות להשפיע, והוציא לפועל את תכנית המשחק בצורה מושלמת. את המשחק הזה שלו צריך להקרין בכל אקדמיות הכדורגל בעולם".

מאמן סיטי פפ גווארדיולה הוסיף: "זו הופעה טובה, שלטנו במשחק מההתחלה. ליגת האלופות היא קשה, אבל אחרי שני השערים הכול היה קל יותר, כולם הניעו את הכדור הרבה יותר מהר. לשחקנים כמו פיל פודן וברנרדו סילבה יש המון איכות, הם עוזרים לנו מאוד וכולם היו מחויבים, אנחנו מאושרים לעלות שלב. ספגנו העונה רק שער אחד בליגת האלופות וזה מרשים. זה צעד מדהים קדימה עבור הקבוצה. כולם רצים הרבה, לא רק החלוצים. אנחנו צריכים להיות אגרסיביים מאוד כשהכדור לא ברגליים שלנו. כל קבוצה יכולה להעניש אותך. אחרי פגרת הנבחרות יהיה לנו זמן לחשוב. האיכות היא כל הזמן גבוהה יותר ויותר ואני מקווה שזה יישאר ככה. כולם כשירים אצלנו עכשיו ואנחנו יכולים לעשות רוטציות של שישה או שבעה שחקנים. אם אתה רוצה להתחרות על כל התארים, אתה חייב להישאר רענן. העונות כל כך ארוכות, לא היה לנו שבוע אחד חופשי מאז אוקטובר".

גווארדיולה הודה שהיתרון הגדול בפסגת הפרמיירליג עלול לגרום לקבוצה להוריד הילוך, מה שיפגע בהם בליגת האלופות. "לפעמים כשאתה זוכה באליפות בשלב מוקדם, יש לזה השפעה רעה על היכולת שלך בחזיתות אחרות. כשאתה נלחם על תואר אחד, זה עוזר לך להילחם גם על התארים האחרים".

מי שנראה קצת פחות מרוצה הוא סרחיו אגוארו. החלוץ הוותיק שמתקשה לחזור ליכולת המוכרת שלו ועדיין חוזר לאט לאט מהפציעה שהשביתה אותו לזמן ממושך, נכנס כמחליף בדקה ה-75 ומיעט לגעת בכדור. בסיום הוא נראה כעוס ותועד כשהוא אומר לאחד מחברי הצוות המקצועי של סיטי: "הם פשוט לא מוסרים לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully