וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליין עשוי לקבל דקות ראשונות ביורוליג: "מרגיש שאנחנו מתחברים עכשיו"

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 7:45

אחרי ניצחון החוץ המשכנע על הפועל חיפה, המתאזרח של מכבי תל אביב עשוי לקבל את ההזדמנות הראשונה שלו גם באירופה. ספרופולוס: "לא קל לשמור את השחקנים מרוכזים". הצהובים הוציאו מנוי למשחקי היורוליג עד סוף העונה (בין 400 ל-900 שקלים)

עוז בלייזר שחקן מכבי תל אביב עם סקוטי ווילבקין, טי ג'יי קליין. לילך וייס רוזנברג
עשוי לשחק גם באירופה. קליין עם ווילבקין ובלייזר/לילך וייס רוזנברג

מכבי תל אביב הגדילה אמש (ראשון) את יתרונה בראשות טבלת ליגת העל בזכות ניצחון חוץ משכנע 67:104 על הפועל חיפה. ארבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה עומדת הקבוצה של יאניס ספרופולוס על מאזן של 17 ניצחונות ו-3 הפסדים, שני הפסדים פחות מהפועל אילת והפועל ירושלים שדולקות אחריה.

הצהובים הציגו ברוממה את אחת המחציות השניות הטובות ביותר שלהן העונה אותה ניצחו 27:54 כשלא פחות משבעה שחקנים קולעים בספרות כפולות. "זה ניצחון טוב עבור הקבוצה, שיחקנו הגנה טובה והתקפה טובה", סיכם יאניס ספרופולוס, "אני חושב שזה היה משחק שלם של כל הקבוצה. אחרי הרבע הראשון שבו היה לנו יתרון קטן, התחלנו לשחק יותר טוב בהגנה ובהתקפה היה לנו משחק טוב מהפתיחה. אני חושב שהמפתח היה שבמחצית השניה ספגנו בשני הרבעים רק 13 ו-12 נקודות. ההגנה שלנו יצרה התקפה נהדרת ושבעה שחקנים קלעו בדאבל פיגרס".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
ניצחון משכנע. ספרופולוס/דני מרון

המאמן הסביר את הצד המנטאלי של הניצחון: "לא קל לשמור על השחקנים מוכנים ומרוכזים. אני צריך לתת קצת מנוחה לשחקנים עייפים. לפעמים יש פציעות קטנות והם צריכים להיות בחוץ. לפעמים אנחנו שומרים עליהם אחרי הרבה משחקים שהם שיחקו ברציפות. זה כבר המשחק ה-53 או ה-54 שלנו ויש לנו עוד הרבה עד סוף העונה. אנחנו צריכים לדאוג למוכנות המנטלית והפיזית שלנו".

טי ג'יי קליין, שרשם משחק מצוין עם 13 נקודות ו-11 ריבאונדים הוסיף: "במחצית הראשונה אפשרנו להם לקלוע 42 נקודות, הם נכנסו לקצב. אני חושב שהעלנו את האינטנסיביות בהגנה במחצית השניה, לחצנו על הכדור יותר, גרמנו לאיבודים וזה הוביל לנקודות קלות במתפרצת - וזה פתח את המשחק. לאף אחד אין אגו ואני מרגיש שאנחנו מתחברים עכשיו".

אוהדי מכבי תל אביב במהלך המשחק מול הפועל תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
מכבי תל אביב הוציאה מיני מנויים. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

הצהובים יצאו ביום רביעי למשחק היורוליג נגד ז'לגיריס קובנה בחוץ, כשהקבוצה הליטאית נחה אתמול מפעילות לאחר שהתגלו מקרי קורונה אצל יריבתה ריטאס וילנה. קליין שהצטיין ברוממה עשוי לקבל דקות ראשונות העונה ביורוליג בשלבים האחרונים של העונה.

בינתיים הודיעו בקבוצה על הוצאת מיני מנוי למשחקי הבית האחרונים ביורוליג שייערכו בין ה-30 במרץ ל-6 באפריל כשהמחירים לשלושת המשחקים נגד ברצלונה, וילרבאן וחימקי מוסקבה ביחד נעים בין 400 ל-900 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully