וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון גברה 70:79 על מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 20.3.2021 / 22:31

הסגולים כבר פיגרו בהפרש דו ספרתי בפתיחה אך התאוששו בזכות יום קליעה אופייני וטוב מחוץ לקשת וטיפסו למקום החמישי בטבלה. טיירוס מגי הוביל את המנצחת עם 18 נקודות. שיא קריירה של 27 נקודות לסורקין בחיפה שממשיכה להיות מסובכת בתחתית

טיירוס מגי, הפועל חולון. מתוך אתר פיב"א, אתר רשמי
הוליך את חולון לניצחון. מגי/אתר רשמי, מתוך אתר פיב"א

הפועל חולון גברה הערב (שבת) 70:79 על מכבי חיפה בחוץ במסגרת המחזור ה-20 ועלתה למקום החמישי בטבלה. הסגולים התאוששו מההפסד לקרשיאקה בליגת האלופות של פיב"א, ויקוו להמשך מומנטום חיובי בזכות הניצחון ברוממה כדי לנסות ולהעפיל שלב נוסף באירופה. מנגד חיפה לא הצליחה לחבר ניצחון שני ברציפות, והיא תקווה לתוצאות טובות יותר בהמשך כדי לנסות ולשרוד בליגת העל.

חולון, ששיחקה ללא מקסים דה זאו החולה, פתחה את המשחק לא טוב, נקלעה לפיגור דו ספרתי מוקדם, אלא שאחרי רבע אחד התאוששה, והחלה בעזרת הקליעות האופייניות שלה מבחוץ וההגנה החזקה להשתלט על המשחק עד שהצליחה לברוח לחיפה במהלך המחצית השנייה. טיירוס מגי שעלה מהספסל היה האיש של הסגולים עם 18 נקודות. מנגד, רומן סורקין הוביל את חיפה עם שיא קריירה של 27 נקודות.

שחקן מכבי חיפה רומן סורקין. לילך וייס רוזנברג
משחק ענק שלו לא עזר לירוקים לצאת עם ניצחון. סורקין/לילך וייס רוזנברג

מייקל קובינס פתח חזק והוביל את חיפה ליתרון 5:14 בפתיחה, סורקין כבר העלה את המארחת ליתרון 12, אך מגי נכנס למשחק ובשלשה הוריד ל-25:16 אחרי הרבע הראשון. חולון פתחה את הרבע השני בסערה והפכה בזכות שלשות של סי ג'יי האריס ואייזיאה מיילס. חיפה הצליחה להישאר בתמונה ושלשה של טיילר ברון הורידה את חיפה במחצית בפיגור 41:38.

כמו ברבע הראשון, גם ברבע השלישי חולון נתקעה, וסורקין הצליח להחזיר את היתרון לקבוצתו. חולון הצליחה לסגור את הרבע השלישי בצורה חזקה עם ריצת 0:6 בדרך ל-53:59 בתום הרבע השלישי. הריצה של חולון המשיכה לתוך הרבע הרביעי כשהיא פותחת יתרון דו ספרתי ממנו חיפה לא חזרה. עד לסיום רומן סורקין הצליח לשפר את נתוניו ולהגיע לשיא הקריירה אך קבוצתו סיימה עם הפסד 79:70.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: טיירוס מגי 18 (3 מ-3 ל-3), כריס ג'ונסון 16, סי ג'יי האריס 14, אייזיאה מיילס 12, ווילי וורקמן 9, פרדריק בורדיון וגיא פניני 5 כל אחד.

קלעו למכבי חיפה: רומן סורקין 27 ו-10 ריבאונדים, מייקל קובינס וטיילר ברון 13 כל אחד, כריס דואו ומייקל בריסקר 6 כל אחד, קיילין לוקאס 4, רומן רובינשטיין 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully