וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות התפרצות קורונה בקרשיאקה: הפועל חולון טסה לטורקיה

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 1:00

שלושה מקרי קורונה התגלו בקבוצה הטורקית, אך לאור העובדה שנותרו לה יותר משמונה שחקנים בסגל - נראה כי המשחק בליגת האלופות יתקיים ביום שלישי כמתוכנן. בבדיקה נוספת לא התגלו עוד נשאים, והסגולים אמורים להגיע לאיזמיר בבוקר

תקציר ה-93:103 של ברצלונה על מלאגה/ספורט1

יום עמוס עובר על פינאר קרשיאקה. שעה קלה לפני פתיחת המשחק נגד אנאדולו אפס, בקרב על המקום הראשון בליגה הטורקית, הודיעה הקבוצה על שלושה מקרי קורונה חיוביים במועדון - שני שחקנים ואיש צוות אחד.

ביום שלישי תתארח הפועל חולון אצל הטורקים במסגרת הטופ 16 של ליגת האלופות, ובמשך שעות ארוכות המתינו הסגולים להוראה חד משמעית בנוגע לקיום המשחק. רק זמן קצר לפני יציאתם של השחקנים לנמל התעופה הם התבשרו כי הם מורשים לטוס, והמפגש אמור להתקיים כסדרו. הסיבה: בבדיקה נוספת שקיימו אנשי קרשיאקה לא התגלו נשאים נוספים, כך שיהיו לרשותה יותר משמונה שחקנים להעמיד בסגל למשחק, כמתחייב בתקנון.

פינאר התייצבה למפגש הליגה. בהודעתה לא צוינו מי הם הנדבקים בקורונה, אולם מהסגל שניצח בשבוע שעבר בישראל נגרעו שני שחקנים לקראת המפגש היום עם אפס - די ג'יי קנדי ואמאת' אמבאיה. בלעדיהם, הפסידה דרשיאקה 98:89.

שחקן מכבי תל אביב כריס ג'ונס מול שחקן הפועל חולון גיא פניני. דני מרון
יהיה משחק? לא ברור. פניני/דני מרון

קרשיאקה וחולון מחזיקות במאזן 1:2, כמו גם ברינדיזי האיטלקית, ושתיים מהן ישיגו את הכרטיסים לפיינל אייט.

אופציית אירוח טורניר הגמר בישראל, שתוכל להתאפשר רק אם הסגולים יעלו אליו, עומדת בספק גדול; נכון למועד הצגת המועמדות, בסוף החודש שעבר החולונים נמנעו מהגשת הטפסים הנדרשים.

עלות קיום הפיינל אייט מוערכת במיליוני שקלים, וללא האפשרות למלא את האולם בצופים, אפשרות ההכנסה הופכת מוגבלת למדי. עם זאת, ישנם גורמים המעריכים כי במקרה שהקבוצה תעפיל לרבע הגמר, הנהלת ליגת האלופות תרצה לבדוק את הרעיון, כדי לקיים את שלבי ההכרעה מול קהל - גם אם במספרים מוגבלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully