וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הרטה הביסה 0:3 את לברקוזן, פטר בוס יפוטר?

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 21:00

זפאוק (4), קוניה (26) וקורדובה (33) סידרו לכחולים ניצחון חשוב, לברקוזן בקריסה. מיינץ ניצחה 1:2 את הופנהיים, 26 דקות לדאבור

תקציר: הרטה ברלין - באייר לברקוזן 0:3/ספורט 1

המחזור ה-26 בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שלושה משחקים. הופנהיים הפסידה 2:1 בבית למיינץ, שהצליחה לברוח מעל הקו האדום. לאחר מכן באייר לברקוזן קרסה והובסה 3:0 על ידי הרטה ברלין. פרייבורג ניצחה 0:2 את אוגסבורג.

מתאו גנדוזי שחקן הרטה ברלין עם מתאוס קוניה. Maja Hitij, GettyImages
ניצחון חשוב מאוד בתחתית. שחקני הרטה חוגגים/GettyImages, Maja Hitij

הרטה ברלין - באייר לברקוזן 0:3

האם זה היה המשחק האחרון של פטר בוס בתפקיד? בהחלט ייתכן שכן. באייר לברקוזן, שב-19 בדצמבר הגיעה למשחק הביתי מול באיירן מינכן מהמקום הראשון בטבלה, ניצחה מאז שלוש פעמים בלבד ב-14 מחזורים, הודחה מהגביע על ידי קבוצה מליגה נחותה וגם סיימה את דרכה באירופה בצורה משפילה נגד יאנג בויז. הערב היא ספגה מהלומה נוספת כשהובסה 3:0 בידי הרטה ברלין, שרשמה ניצחון קריטי מבחינתה וקפצה אל המקום ה-14 עם 24 נקודות, אבל עדיין רחוקה מאוד מלהבטיח הישארות כיוון שהפער שלה מהמקום שמוביל אל מבחני הישרדות בתום העונה עומד על נקודה בלבד.

הרטה התעללה בלברקוזן והלמה בה עם 0:3 כבר בדקה ה-33. דיובאיסיו זפאוק כבש ראשון עם בעיטה נהדרת אחרי בישול של דודי לוקבאקיו וקבע 0:1. מתאוס קוניה הכפיל בדקה ה-26 אחרי בישול נוסף של לוקבאקיו וזה 0:2. ג'ון קורדובה השלים את החגיגה בדקה ה-33 כשבעט ממצב נוח בתוך הרחבה אחרי שמתאו גנדוזי השאיר לו וזה 0:3 מוחץ. הרטה עם ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים.

שחקני מיינץ חוגגים. Alex Grimm, GettyImages
חוגגים ניצחון גדול. שחקני מיינץ/GettyImages, Alex Grimm

צפו בתקציר: הופנהיים - מיינץ 2:1

תקציר: הופנהיים - מיינץ 2:1/ספורט 1

הופנהיים - מיינץ 2:1

מונס דאבור וחבריו עם הפסד שני ברציפות שמגיעים דווקא אחרי תקופה לא רעה. לעומת זאת, מיינץ עם ניצחון שני ברציפות וקריטי מאוד שמעלה אותה עד המקום ה-14 לפחות זמנית ומרחיק אותה מהקו האדום. רוברט גלאצל כבש את הראשון כבר בדקה הראשונה, אילאס בבו הצליח לאזן בדקה ה-39 אחרי בישול של כריס ריצ'ארדס, אבל דומיניק קוהר הוסיף עוד אחד לפני המחצית (41) וסידר לאדומים ניצחון יקר מאוד. הופנהיים נותרה עם 30 נקודות במקום ה-11. מונס דאבור נכנס בדקה ה-64 כמחליף.

רולאנד סלאי שחקן פרייבורג. Matthias Hangst, GettyImages
סלאי ופרייבורג עם ניצחון שמעלה אותם אל המקום השמיני/GettyImages, Matthias Hangst

פרייבורג - אוגסבורג 0:2

המארחת עלתה אל המגרש במדים צהובים כיוון שאחד משחקניה מתקשה להבדיל בין האדומים המסורתיים שלה לירוקים של אוגסבורג. כך או אחרת, פרייבורג הצליחה גם להשיג ניצחון ולעלות אל המקום השמיני על חשבון בורוסיה מנשנגלדבאך ושטוטגרט. רולאנד סלאי (51) ופיליפ לינהארט (79) כבשו לזכות המנצחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully