וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 5 שערים משיא הבונדסליגה: שלושער ללבנדובסקי בניצחון באיירן

עודכן לאחרונה: 20.3.2021 / 21:49

הפולני עם 35 שערי ליגה העונה אחרי שלושער מושלם ב-0:4 על שטוטגרט. דורטמונד איבדה נקודות יקרות בקלן, פרנקפורט בורחת

כל שערי יום שבת, ה-20 במרץ, בבונדסליגה/ספורט1

המחזור ה-26 בבונדסליגה יצא לדרך אמש (שישי), כשר.ב. לייפציג ניצחה 0:1 את ארמיניה בילפלד בחוץ. היום באיירן מינכן לא נבהלה מההתקרבות שלה והחזירה את הפער ל-4 נקודות עם 0:4 קליל על שטוטגרט. במאבק על מקום בליגת האלופות, בורוסיה דורטמונד איבדה נקודות יקרות וראתה את וולפסבורג ואיינטרכט פרנקפורט בורחות לה.

סרג' גנאברי עם רוברט לבנדובסקי שחקני באיירן מינכן חוגגים. רויטרס
עוד ציון דרך משמעותי. לבנדובסקי/רויטרס

באיירן מינכן - שטוטגרט 0:4

בעונת 1971/72 כבש גרד מולר 40 שערי בונדסליגה - שיא כיבושים לעונה אחת שמאז לא נשבר. 49 שנים חלפו ונראה שהזמן הגיע. רוברט לבנדובסקי כבש היום שלושער מושלם (ימין, שמאל, נגיחה) בדקות 17, 23 ו-39 ועלה ל-35 כיבושים, ובאופק לא נראה איזשהו כוח שימנע ממנו לחלוף על פני מולר בשבועות הקרובים.

לבנדובסקי הבטיח שנה שישית ברציפות בה הוא כובש לפחות 40 שערים בכל המסגרות (ואנחנו רק במרץ) ובאיירן השיגה שלוש נקודות קלילות למרות ששיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-12, אז אלפונסו דייויס הורחק. סרג' גנאברי מצא את הרשת בעצמו אחרי שער קבוצתי יפהפה בדקה ה-22 ובאיירן שמרה על פער של 4 נקודות מר.ב. לייפציג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צפו ברביעייה של באיירן

תקציר ה-0:4 של באיירן מינכן על שטוטגרט/ספורט1
מרסל זאביצר שחקן ר.ב. לייפציג. Lars Baron, GettyImages
חגג יום הולדת כמו שצריך. זאביצר/GettyImages, Lars Baron

צפו בתקציר: ארמיניה בילפלד - ר.ב. לייפציג 1:0

תקציר: ארמיניה בילפלד - ר.ב. לייפציג 1:0/ספורט 1

ארמיניה בילפלד - ר.ב. לייפציג 1:0

הקבוצה של יוליאן נאגלסמן נעצרה במחזור שעבר אחרי שישה ניצחונות ברציפות ואפשרה לבאיירן מינכן לפתוח פער של ארבע נקודות בפסגה. הערב לייפציג הצליחה להשיג ניצחון חוץ, שהלך די קשה, וצימקה את הפער בפסגה לנקודה אחת, לפחות עד שבת.

לייפציג שלטה לגמרי במשחק במחצית הראשונה והגיעה למספר מצבים מסוכנים, אבל לא הצליחה לתרגם את זה לשערים. השוורים עלו ליתרון בדקה הראשונה של המחצית הראשונה. דני אולמו הוביל התקפה יפה מימין והעביר מסירת רוחב אל מרסל זאביצר, שהמשיך מול שער ריק פנימה את ה-0:1. האוסטרי, שחגג יום הולדת 27 ביום רביעי, עם המתנה הכי טובה שהוא יכול היה לבקש.

שחקן בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד. רויטרס
כבש פעמיים, אבל דורטמונד מתרחקת מליגת האלופות. הולאנד/רויטרס

פ.צ. קלן - בורוסיה דורטמונד 2:2

דורטמונד אמנם נחלצה מפיגור עם שער שוויון מאוחר, אבל איבדה נקודות יקרות והתרחקה מליגת האלופות. ארלינג הולאנד פתח בדקה ה-3 וסגר בדקה ה-90, אבל הצהובים-שחורים ספגו מרגלי אונדריי דודה (35, פנדל) ואיסמעיל יקובס (65). קלן פספסה הזדמנות לניצחון כפול על דורטמונד באותה עונה לראשונה מאז 1988/89.

צפו ב-2:2 המאכזב של דורטמונד

תקציר ה-2:2 של בורוסיה דורטמונד עם פ.צ. קלן/ספורט1

איינטרכט פרנקפורט - אוניון ברלין 2:5

אחרי שצברה שתי נקודות בלבד מ-9 האחרונות, פרנקפורט חזרה למסלול הניצחונות וברחה לבורוסיה דורטמונד במאבק על המקום הרביעי. 6 מ-7 השערים נכבשו במחצית הראשונה, כשהמארחת חוגגת שערים של אנדרה סילבה (2, 41), רוברט אנדריך (35, עצמי) ופיליפ קוסטיץ' (39). מקס קרוזה הבקיע צמד עבור אוניון (7, 45+3). טימותי צ'נדלר חתם בדקה ה-90.

ורדר ברמן - וולפסבורג 2:1

שלוש נקודות חשובות לוולפסבורג, שממשיכה לדהור לעבר הופעה ראשונה בליגת האלופות מאז עונת 2015-16. שער עצמי של ג'וש סרג'נט (8) קבע 0:1 ו-ואוט וחהורסט הכפיל בדקה ה-42. קווין מוואלד צימק לפני הירידה להפסקה וחתם את התוצאה.


שאלקה - בורוסיה מנשנגדלבאך 3:0
לגלדבאך: לארס שטינדל (15), שטפן ליינר (63), פרדריק רונואו (עצמי, 72)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully