וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי, פליק ובאיירן מינכן ברצף נדיר, אינזאגי הודה: "קשה להתמודד עם קבוצה כזאת"

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 1:11

האלופה הגרמנית השלימה משחק 19 רצוף בלי הפסד בליגת האלופות, פליק שמר על מאזן מושלם בנוקאאוט, הסקורר ממשיך לכבוש, לאציו הודחה אך "נותרה גאה"

תקציר: ורדר ברמן - באיירן מינכן 3:1/ספורט1

באיירן מינכן המשיכה את הדומיננטיות שלה בכדורגל האירופאי, כשגברה 1:2 על לאציו והעפילה לרבע גמר ליגת האלופות. אלופת אירופה כעת מחזיקה ברצף השני בטיבו אי פעם בליגת האלופות - 19 משחקים ללא הפסד (18 ניצחונות, תיקו אחד), כשרק מנצ'סטר יונייטד מחזיקה ברצף ארוך יותר (25 משחקים ללא הפסד בין 2007 ל-2009).

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
76 שערים ב-93 גולים זה טוב? לבנדובסקי/רויטרס

רוברט לבנדובסקי המשיך את המאזן האדיר שלו בליגת האלופות, כשבש את שערו ה-73 במפעל ב-96 הופעות. מאז תחילת העונה שעברה לפולני יש 20 (!) שערים בליגת האלופות, כשרק לארלינד הולאנד יש כמות זהה. במקום השני נמצאים קיליאן אמבפה וקארים בנזמה, הרחק מצד חלוצי הבונדסליגה. בנוסף, לבנדובסקי ממחיש יציבות, כשהשלים עונה תשיעית ברציפות בליגת האלופות עם 5 שערים ומעלה.

באיירן הצליחה לנצח על אף שעלתה למשחק "גמור", אחרי ה-1:4 מהמשחק הראשון. לבנדובסקי כבש את הראשון בדקה ה-33 בפנדל (שערו ה-39 העונה בכל המסגרות), מאז הגרמנים קצת נרדמו, ומקסים צ'ופו מוטינג נכנס (71) ומיד כבש את השני (73). אומנם מרקו פארולו הוותיק צימק לפני הסיום, אבל אחרי ההדחה של יובנטוס ואטאלנטה, ההדחה של לאציו קובעת שלא נותרו איטלקיות במפעל.

"היה חשוב מאוד עבורנו לנצח במשחק", אמר בסיום האנזי פליק, מאמן האלופה, "לאציו התגוננה היטב, אבל הגיע לנו לנצח. ההתקפה שלנו חזקה מאוד, ואנחנו משחקים בסיכון גבוה, וזה חשוב מאוד עסבורנו להמשיך לשחק ככה, וננשמור מלמעלה כדי להפעיל לחץ על היריבה שלנו".

עוד בוואלה!

ליגת האלופות: באיירן מינכן עלתה לרבע הגמר

לכתבה המלאה

באיירן העפילה בפעם ה-19 לרבע הגמר, הכי הרבה בתולדות המפעל. כעת, מאמן האלופה הגרמנית האנזי פליק הוא המאמן הראשון בתולדות ליגת האלופות שמנצח את שבעת משחקי הנוקאאוט הראשונים שלו.

סימונה אינזאגי, מאמן לאציו, הודה אחרי המשחק ש"החרטה היא על המשחק הראשון", שבו האיטלקים הובסו 4:1, אבל לדבריו: "מול אלופת אירופה ואלופת העולם נראינו טוב הערב. אנחנו עוזבים את המפעל בכבוד, כי היינו בלתי מנוצחים בששת המשחקים בשבל הבתים... אנחנו יודעים שיש במפעל קבוצות שאנחנו לא יכולים להתמודד איתן, ובאיירן מינכן היא אחת מהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully