וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה כבר בעקבותיו: צפו בכובש השלושער הצעיר בכל הזמנים

ניקולאס סירי, אורוגוואי בן 16, ניפץ את שיאו של פלה ונמצא על הכוונת של הקטלאנים, שרואים בו ממשיך דרכו של לואיס סוארס

השלושער של ניקולאס סירי/מתוך יוטיוב

עוד לפני ההצגה שסיפק השבוע הוזכר ניקולאס סירי הצעיר כמועמד להצטרף לברצלונה. אחריה, כל אירופה כבר מתחילה להכיר את שמו: ילד הפלא האורוגוואי שבר שיאו המיתולוגי של פלה הגדול, ובגיל 16, 11 חודשים ויומיים הפך לכובש השלושער הצעיר בכל הזמנים.

זה קרה במסגרת הניצחון של קבוצתו דאנוביו 1:5 על בוסטון ריבר במסגרת המחזור ה-13 של הליגה האורוגוואית הבכירה, במשחק שהראה שלחלוץ הצעיר יש את החבילה המלאה. את שערו הראשון הבקיע בראש, את השני עם צ'יפ יפה ברגל שמאל, ואת השלישי ברגל ימין.

לסירי הצעיר יש כעת ארבעה שערי ליגה בקבוצה הבוגרת, לאחר שכבש בשבוע שעבר את שער הבכורה שלו ב-1:2 על נסיונאל. "אני שמח, זה חלום שהתגשם", אמר לאחר השלושער. "אני מנסה ליהנות ומקווה שאמשיך ככה". דאנוביו הצמיחה בעבר חלוצים כמו אלברו רקובה, אדינסון קבאני, דייגו פורלאן ואחרים, ועושה רושם שסירי יצטרף בקרוב לרשימה הזו.

בתקשורת האירופית כבר הכתירו אותו כ"לואיס סוארס הבא", כשבמונדו דפורטיבו נטען כי ברצלונה עוקבת אחריו מקרוב. לקטלאנים יש קשרים טובים באורוגוואי, שהובילו בין היתר לצירופם של סנטי בואנה ורונאלד אראוחו. עם זאת, סירי לא ממהר לעזוב את דאנוביו ואמר לאחרונה: "אני חווה את הרגעים הטובים ביותר בקריירה הצעירה שלי, מגשים חלומות ורוצה להמשיך להמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully