וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל אוניל קיבל פנייה רשמית להילחם בקרב אגרוף ללא כפפות: "נותרו לסגור רק פרטים אחרונים"

שחקן העבר בן ה-49 בדרך לזירה האכזרית מכולן? נשיא הארגון הפופולרי לקרבות בידיים חשופות טוען: "דיברנו, הוא אישר שיגיע להילחם"

שאקיל אוניל שחקן עבר אמריקאי בקרב אגרוף/יוטיוב

ב-2010, כשהוא בן 38, כשנה לאחר שהודיע על פרישה מכדורסל, שאקיל אוניל נכנס לאולם קצת אחר, כשעלה לזירת האגרוף לקרב הרשמי הראשון בחייו מול המתאגרף המקצועני שיין מוסלי, במסגרת תכנית ריאליטי שצילם באותה תקופה. שאקיל ששרד את הקרב והפסיד על חודה של נקודה (48:47), עשוי לקבל הזדמנות לנצח קרב לראשונה, כך לפחות על פי דיווחים בארצות הברית, שטוענים ששחקן העבר גדול המימדים בן ה-49 עשוי להילחם בארגון BKFC (קיצור של Bare Knuckle Fighting Championship) - העוסק בקרבות אגרוף בידיים חשופות, ללא כפפות.

נשיא הארגון, דייויד פלדמן, טוען שכבר פנה רשמית לאוניל: "הוא בחור נהדר ואני מקווה שזה יקרה. אם זה יצא לפועל, ואני מאמין שזה יקרה, זה יהיה דבר אדיר לארגון שלנו".

קרב האגרוף של אוניל מול מוסלי מ-2010

פלדמן מספר על שיחת ההיכרות שערך עם שאקיל: "הוא התקשר אליי ב-FaceTime אבל לא ידעתי במי מדובר ולא עניתי. אז הוא שלח הודעת טקסט וכתב 'יו, זה שאק, תענה' והוא התקשר פעם נוספת. דיברנו לא מעט זמן ולקח לי זמן לעכל ששאקיל אוניל היה בצד השני. הוא אישר את העסקה, ורצינו לוודא שכל הצדדים יהיו מרוצים. עכשיו רק נותר לסגור פרטים אחרונים. בנוסף הוא לא הסלבריטאי היחיד שצפוי להילחם בארגון שלנו בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully