וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב שומרת על איפוק: "רק ביום שני נדע אם ברחנו מהקו האדום"

4.4.2021 / 8:15

האדומים ממתינים למשחקים של בני יהודה והפועל כפר סבא. אזולאי שחרר לחץ אחרי שער הניצחון, במועדון מאושרים מדחיפת הקהל

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט 1

בהפועל תל אביב נרשמה אתמול (שבת) שמחה מאופקת לאחר הניצחון 0:1 על הפועל חדרה בפתיחת הפלייאוף התחתון. במועדון הסבירו ש"רק אחרי המשחקים של בני יהודה והפועל כפר סבא נדע אם באמת ברחנו מהקו האדום, או שאנחנו עדיין באותו מצב".

ניר קלינגר החמיא לשחקניו בסיום, אבל גם הזהיר אותם שהסיפור לא נגמר. שחקנים התלוננו על תשישות במהלך המשחק אתמול כאשר במועדון ייחסו זאת לפגרה הקצרה ולקצב המשחקים הגבוה אליו התרגלו. חלק מהשחקנים נחו בחלק הראשון של הפגרה כדי להחלים מפציעות קטנות שמשכו.

האדומים לא הציגו אתמול יכולת טובה, אבל עשו לחדרה את מה שהיא עשתה ליריבות שלה לא פעם העונה. בקבוצה היו מרוצים מכך שלמרות היכולת הלא מזהירה, היתרון הקטן נשמר עד הסיום וכעת האדומים עומדים על 20 נקודות מ-36 האחרונות. שלומי אזולאי שכבש שער בכורה בליגה, זכה לברכות בסיום ומילמל: "סוף סוף, כבר לא הייתי בטוח שזה יבוא השנה". קלינגר שהאמין באזולאי גם בתקופה פחות טובה, החמיא לו בסיום.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב עם בן ביטון ושופט הכדורגל עידן לייבה. דני מרון
שוב זכה לשבחים אחרי שעשה הכול כדי לשחק. ביטון/דני מרון

במועדון שיבחו את בן ביטון שעלה לשחק עם זריקה וחזרו על המנטרה: "זו כבר קלישאה, אך כל החבורה שבאה בינואר, בראשם דן איינבינדר ובן ביטון, עשתה כאן קבוצה אחרת. זו פשוט קבוצה אחרת שמביאה תוצאות גם במשחקים פחות טובים".

במועדון נהנו אתמול מדחיפת הקהל ואמרו: "כנראה שבלי האוהדים זה לא היה קורה אתמול. זה רק מראה כמה היינו צריכים אותם וכמה הכדורגל היה זקוק לזה. נקווה שיאשרו כמות כמה שיותר גדולה".

אם הקבוצה תבטיח את ההישארות בקרוב, במועדון יתחילו לעסוק בעונה הבאה, אך בינתיים מסרבים להתייחס לנושא הצוות המקצועי והסגל, בין היתר בגלל חוסר הוודאות בנוגע לתקציב"המטרה היא לשמור על כל השלד הנוכחי, יש כאן קבוצה לפלייאוף עליון. כמעט כל שחקן כאן חתום לעונה הבאה או שיש לנו את אופציה להאריך את החוזה שלו. אין לנו מה לדאוג, לא נתחייב כבר עכשיו לכסף שאין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully