וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "התיקו הזה שמר אותנו בסטטוס קוו מהמקום השלישי, וזה חשוב"

עודכן לאחרונה: 3.4.2021 / 21:02

מאמן הקבוצה מעיר הנמל מרוצה מהנקודה שחילצה קבוצתו מול עירוני קרית שמונה ב-1:1 בין השתיים, לאור ההרחקה של גורדנה

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. לירון מולדובן
היה אקטיבי על הקווים. בן שמעון/לירון מולדובן

רגשות מעורבים נרשמו הערב (שבת) גם במ.ס. אשדוד וגם בעירוני קרית שמונה לאחר ששתי הקבוצות נפרדו ב-1:1 בפתיחת הפלייאוף העליון. האורחת הייתה טובה יותר ועלתה ליתרון מוצדק משער של מוחמד שכר בדקה ה-37, והשתלטה לגמרי על המשחק לאחר שרועי גורדנה הורחק בצהוב שני בדקה ה-39. מאמן הקבוצה מעיר הנמל הכניס את זקריה מוגיס להופעת בכורה, וזה גמל לו עם שער שוויון בניגוד למהלך המשחק, ואשדוד חילצה נקודה.

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון אמר בסיום: "בשביל לחזור בעשרה שחקנים במשחק הזה היינו צריכים שאני אהיה אקטיבי ואכניס אנרגיות מהספסל. היה קשה לחזור אחרי שבועיים. גם כשאני נראה עצבני אני בשליטה". על השיפוט: "מדובר בשופט בתחילת דרכו, צריך להגיד את זה. אני חושב שהוא שרק בקלות יתרה, אבל אחרי המשחק כולם לוחצים ידיים והכול בסדר". על שאננות: "אני לא חושב שיש טיפת שאננות בקבוצה הזו. הגבנו טוב. לצאת עם תיקו ולשמור על סטטוס קוו מהמקום הרביעי - חשוב מאוד עבורינו". על מוגיס: "הוא נכנס טוב למשחק. רואים שהוא מוכשר, בסך הכול בן 19. זה היה הימור מחושב, ואני שמח בשבילו".

מאמן עירוני קרית שמונה קובי רפואה. לירון מולדובן
"פספסנו את הניצחון במו ידינו". רפואה/לירון מולדובן

מאמן עירוני קרית שמונה קובי רפואה: "אנחנו במו ידינו פספסנו את הניצחון. אני מאוכזב מאוד. השופט לא מעניין אותי, אני מאוכזב מהשחקנים". על ההודעה כי יסיים את דרכו בקרית שמונה בתום העונה: "לא צריך לחפש את הרפש, הייתה לי ולאיזי שיחה טובה והכול בסדר. ההחלטה היא משותפת של שנינו, נא לכבד את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully