וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק ואן לוון עצבני: "מאמן באר שבע השפיע על השופט, אין לזה מקום בכדורגל"

עודכן לאחרונה: 3.4.2021 / 23:36

מאמן מכבי תל אביב בא בביקורת על רוני לוי, השופט ("היתה עבירה בגול של הפועל באר שבע, הוא התעלם מהעמיתים שלו") וגם על הנבחרת: "צריך לשמור על דור פרץ, השחקנים שלי מנומסים מדי". רוני לוי: "אני בטוח שבשנה הבאה תהיה קבוצה חזקה מאוד"

תקציר ה-1:2 של מכבי תל אביב על הפועל באר שבע/ספורט1

בעוד שלושה ימים תתארח מכבי תל אביב אצל מכבי חיפה למשחק העונה השלישי. האלופה תעשה את זה מהפסגה אחרי ניצחון קשה 1:2 על הפועל באר שבע ו-1:1 של מכבי חיפה לפני כן מול מכבי פתח תקוה. הצהובים לא הבריקו אבל ניק בלקמן העלה אותם ליתרון בנגיחה (42) והכפיל בדקה ה-56 לפני ששגיב יחזקאל צימק (71) בשער שנוי מחלוקת. הצהובים תלויים כעת בעצמם וניצחון נוסף על חיפה ביום שלישי יקרב אותם מאוד לעבר תואר אליפות נוסף.

ואן לוון הגיע טעון לריאיון בסיום המשחק ואמר: "הגיע לנו לנצח, היינו הקבוצה עדיפה. השופט קצת הושפע יותר מדי היריבה, ונקודתית מהמאמן, אין לדברים האלה מקום בכדורגל, שהמאמנים משפיעים על השופטים. גם השער שלהם היתה עבירה ברורה על שרן ייני, השופט התעלם מהעמיתים שלו, אני לא יכול לדמיין מישהו יושב שם למעלה וקובע שזו לא עבירה".

המאמן ההולנדי נשאל על העומס של שחקני הנבחרת שלו ושלח עקיצה נוספת: "כמאמן קבוצה אי אפשר לשמוח מריבוי המשחקים בנבחרת, דור פרץ שחקן מצוין והוא עושה הכל גם עבור הקבוצה וגם עבור הנבחרת, אבל צריך לשמור עליו גם שם. השחקנים שלי מנומסים מדי, וכנים מדי".

פטריק ואן לוון, מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
היה כעוס בסיום. ואן לוון/אריאל שלום

רוני לוי סיכם בקצרה את ההפסד ("זה תמיד מאכזב") ומיד נשאל על העונה הבאה. לוי אמר: "כמאמן צריך זמן כדי להביא מה שאתה רוצה . פרק הזמן הזה חשוב מאוד גם לי וגם לשחקנים. אני בטוח שבשנה הבאה תהיה קבוצה חזקה מאוד".

המאמן נשאל שוב ושוב על המטרות והשיב: "אם נביא את השחקנים שיכולים לעזור, תהיה קבוצה חזקה. הפועל באר שבע תמיד רוצה להיות קבוצה שנלחמת על תארים, אי אפשר להצהיר על דברים לפני שעושים רכש. בשביל תארים צריך שחקנים נכונים. לדבר על שחקנים ששייכים לקבוצות אחרות זה לא נכון. כשיהיה סגל מלא נוכל לדבר בקול רם. יש כאן 5-6 שחקנים בכירים ודומיננטיים שיחד עם עוד כמה שחקנים יכולים להיות חלק מקבוצה שתרוץ לאליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully